Gå til innhold

Bærevesker Hvor?


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Hvor finner man bærevesker i disse dager? synes det er heller tynt utvalg hos forhandlere når det kommer til bærevesker.

 

finnes det forresten bærevesker til tlf lignende LG5400? har tenkt og bestille en slik, men pga jobben min og av og til røff håndtering av tlf så kommer jeg ikke til å kjøpe en slik hvis det ikke finnes bærevesker til den.

 

Mange andre tlf jeg også vurderer å kjøpe, men mange av dem jeg ikke finner vesker til, utrolig kjipt synes jeg, at man må kjøpe tlf pga hvilken man får veske til og ikke

 

noen som vet om plasser hvor de har stort utvalg av slikt tilbehør?

 

takker for tips :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BÆREVÆSKE TIL MOBIL??? :dontgetit:

 

Bærevæsker til mobil er i utgangspunktet EKSTREMT HARRY.

SERLIG for Kamskjell.... hva skal du med det? må jo ta ut hele mobilen fra bærvæsken for å kunne bruke den... Bærevæsker til mobil er fra den tiden telefonen ikke fikk plass i lommen.... :sick:

 

Håper inderlig det ikke er noen butikker nåt til dags som selger sånt tull.

Lenke til kommentar
BÆREVÆSKE TIL MOBIL??? :dontgetit:

 

Bærevæsker til mobil er i utgangspunktet EKSTREMT HARRY.

SERLIG for Kamskjell.... hva skal du med det? må jo ta ut hele mobilen fra bærvæsken for å kunne bruke den... Bærevæsker til mobil er fra den tiden telefonen ikke fikk plass i lommen.... :sick:

 

Håper inderlig det ikke er noen butikker nåt til dags som selger sånt tull.

hmm er ikke helt enig,kam skjell mobiler ja da har man ikke behov for veske men for 6600 og sx1 så er den jo en fordel og man ungår riper på skjermen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...