Gå til innhold

Ustabilt TV-kort


gautem

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har akkurat kjøpt meg et WinFast TV2000XP Expert, det har jeg dessverre mange problemer med. Og jeg håpet kanskje dere kunne hjelpe meg med noen av dem.

 

Programvaren til dette kortet er utrolig ustabil. Først la jeg inn programvaren som fulgte med, da kunne jeg bare starte winfastpvr 1 gang, og neste gang krasjet programmet.

 

Jeg lastet ned nyeste version fra leadtek sine sider, og dette fikset det probelmet, men noen nye oppsto. Nå kan jeg heldigvis starte programmet mer enn en gang, men fremdeles henger det hele seg svært ofte. Dersom jeg flytter tv-vinduet over på skjerm nr. 2, så henger det seg. Trykker jeg litt for mye rundt i konfigurasjonen av winfastpvr, så henger det seg også. Og jeg får heller ikke drept prosseessen med task manager.

 

Dersom noen har noen løsninger på dette, eller vet om noe annen programvare jeg kan installere som er mer stabil hadde det vært fint.

 

På forhånd takk

 

Mitt system:

Soltek qbic 3401A

P4 2.6 gb med HT

512 mb ram

Asus V9520VIDEOSUITE 128Mb ram og dual dvi

120 gb seagate sata-disk

NEC 1300A DVD-RW

Windows XP pro med Service pack 1

og 2 stk Samsung 193T.

 

Edit:

Får forresten heller ikke stereo på noen kanaler, men det kan være noen innstillinger jeg ikke har fått med meg. Jeg får jo ikke gjort så mye i innstillingene

Endret av gautem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...