Gå til innhold

var på byn igår


Micromus

Anbefalte innlegg

Det med baren bare ignorer du! :p;)

 

Husker at for ikke så lenge siden så danset eg og var drittings. Anyways en jente kom og begynte å danse med meg og var utrolig deilig (hvertfall så hun deilig men var jo kanon full) Anyways dansen ble ganske het der hun hadde rompen sitt opp mot men og gnikket eg ble så horny at eg bare grabbet brystene hennes og Presset meg på henne. :blush: hun forsvant fort. Haha en kompis holdt på å svime av av latter. Eg skjønner egentlig ikke korfor eg gjorde det. Var så full og eg fucket opp en sjangse fordi eg virket desperat. :(

*være oppgitt* Har du noensinne vært på byen uten og være full.. Må se og få tatt meg en tur på byen selv. Har ikke vært ute på årevis omtrent. Har ikke noe særlig taktikk så tror ikke jeg kommer i kontakt med noen da..

 

Micromus: La oss stikke på byen sammen. Så kan vi sette oss ned og slappe av hvis alt går til ******.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En sak jeg og noen kompiser har begynt å gjøre i det siste, er å være frekk med damer når vi er ute. Høres egentlig ganske sykt ut, men litt småspydige og halvfrekke kommentarer (pakket inn i en spøkefull tone, selvfølgelig) har vist seg å funke ganske fint. Trikset er å ikke ta helt av, men sørge for at det er litt sånn to-veis, hun tar igjen og så er det din tur igjen osv. Til slutt blir man bare enige om å kline litt eller dra hjem sammen. ..Med mindre det går litt langt og man får seg en på trynet :blush:

 

Høres som sagt ganske merkelig ut, men...

Lenke til kommentar

Er det seriøst noen her som går på ovenpå og musicen??

Største drittstedene i byn garantert heh, eller forresten.. alle utestedene for folk under 20/21 er drittdårlige. Champions på torsdager går an hvis du kjenner halve stedet.

 

Dansetaktikker har blitt nevnt før og det er jo bare å gjøre som alle andre og late som du kan noe :D

Lenke til kommentar
En sak jeg og noen kompiser har begynt å gjøre i det siste, er å være frekk med damer når vi er ute. Høres egentlig ganske sykt ut, men litt småspydige og halvfrekke kommentarer (pakket inn i en spøkefull tone, selvfølgelig) har vist seg å funke ganske fint. Trikset er å ikke ta helt av, men sørge for at det er litt sånn to-veis, hun tar igjen og så er det din tur igjen osv. Til slutt blir man bare enige om å kline litt eller dra hjem sammen. ..Med mindre det går litt langt og man får seg en på trynet :blush:

 

Høres som sagt ganske merkelig ut, men...

Hehe.. En venninne og jeg traff en dritfrekk fyr på fest i helgen. Han mente vi måtte være sånn ca nettopp konfirmert (vi er 85-modeller begge to) - med andre ord han var skikkelig tøff i trynet og hurra meg hei wannabe deilig. Venninnen min satt og preiket piss med han mesteparten av kvelden, tror jeg. I det han skulle gå fra festen så sier han "du fikk nummeret mitt, sant?". Tror ikke han helt hadde forventet svaret han fikk.. "nei, hva ****** skal jeg med det?". Han ble visst dritfornærmet. *le seg skakk*

Lenke til kommentar
Er det seriøst noen her som går på ovenpå og musicen??

Største drittstedene i byn garantert heh, eller forresten.. alle utestedene for folk under 20/21 er drittdårlige. Champions på torsdager går an hvis du kjenner halve stedet.

 

Dansetaktikker har blitt nevnt før og det er jo bare å gjøre som alle andre og late som du kan noe :D

Jeg har bare vært på musicen de gangene jeg har vært ute. Jeg synes det er helt OK. Jeg liker å danse, og så lenge det er det riktige selskapet så har det ikke noe særlig å si hvor jeg er. Musikken spiller jo også en rolle da.

Lenke til kommentar
* Ta på deg godlukt

* Litt OK klær

* Dans med en venninne og så "mingler" du

* Se ut som du har det kult. Da ser du ikke så desperat ut. Du kan f.eks kødde litt med venner og sånt.

* Ikke vær en hissig voldelig idiot

* Ikke gå fra dame til dame - det ser i hvert fall desperat ut

 

Når du så har kapret damen, så sier du "Jeg skal i baren. Hva vil du ha?"

;) Selvsikkerhet er tingen

Kine`s guide to pick up chicks :p

Lenke til kommentar
Det er det, men du får jo en sånn kul ølmage da!  :roll:

 

Så danser du bedre av øl

Kan du ikke danse så kan du ikke danse :p

Jeg kan danse jeg... Men ikke en slik dans som slår ann blandt damene på byen for og si det slik.. Dansing er vanskelig..

Lenke til kommentar
Det er det, men du får jo en sånn kul ølmage da!  :roll:

 

Så danser du bedre av øl

Kan du ikke danse så kan du ikke danse :p

Jeg kan danse jeg... Men ikke en slik dans som slår ann blandt damene på byen for og si det slik.. Dansing er vanskelig..

Hehe. Du får danse litt for meg så får jeg bedømme deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...