Gå til innhold

var på byn igår


Micromus

Anbefalte innlegg

hadde ikke tatt mere en 2 rusbrus, men var litt dårlig allerede, så nådde vi ikke bussen, måtte stå ute i -1 i skjorte i en time og vente på neste, dritbra, når vi kom til sentrum så var det rett på champions ( bergen) og der var det så mye bra damer at jeg knapt kunne telle... det jeg er mest imponert over er at jeg "dansa" med et par av dem i >2sec,

men, hvordan er deres taktikker på dansegulvet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde ikke tatt mere en 2 rusbrus, men var litt dårlig allerede, så nådde vi ikke bussen, måtte stå ute i -1 i skjorte i en time og vente på neste, dritbra, når vi kom til sentrum så var det rett på champions ( bergen) og der var det så mye bra damer at jeg knapt kunne telle... det jeg er mest imponert over er at jeg "dansa" med et par av dem i >2sec,

men, hvordan er deres taktikker på dansegulvet?

Champions på torsdag er vel forsatt hiphop/r&b kveld right? Flere år siden sist eg var der. Anyways greit med damer der ja. Bare dans som de gjør på videor så går det fint. Vær slick og ikke påtrengede. Funker som fan! :green:

Lenke til kommentar

Jeg HATER påtrengende desperate ekle kryp :p Det er bare de utpreget fantastisk pene menneskene som noen gang kan klare å komme unna med å bare trenge seg på. Nå er jeg faktisk ikke på byn for å sjekke eller bli sjekket opp da. Derfor liker jeg å ha en kompis med som jeg kan gnikke litt med for å understreke at jeg ikke vil bli overfalt av en eller annen ekkel illeluktende jypling :p

 

Trikset må være:

 

* Ta på deg godlukt

* Litt OK klær

* Dans med en venninne og så "mingler" du

* Se ut som du har det kult. Da ser du ikke så desperat ut. Du kan f.eks kødde litt med venner og sånt.

* Ikke vær en hissig voldelig idiot

* Ikke gå fra dame til dame - det ser i hvert fall desperat ut

 

Når du så har kapret damen, så sier du "Jeg skal i baren. Hva vil du ha?"

;) Selvsikkerhet er tingen

Lenke til kommentar

Det med baren bare ignorer du! :p;)

 

Husker at for ikke så lenge siden så danset eg og var drittings. Anyways en jente kom og begynte å danse med meg og var utrolig deilig (hvertfall så hun deilig men var jo kanon full) Anyways dansen ble ganske het der hun hadde rompen sitt opp mot men og gnikket eg ble så horny at eg bare grabbet brystene hennes og Presset meg på henne. :blush: hun forsvant fort. Haha en kompis holdt på å svime av av latter. Eg skjønner egentlig ikke korfor eg gjorde det. Var så full og eg fucket opp en sjangse fordi eg virket desperat. :(

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Det med baren bare ignorer du! :p;)

 

Husker at for ikke så lenge siden så danset eg og var drittings. Anyways en jente kom og begynte å danse med meg og var utrolig deilig (hvertfall så hun deilig men var jo kanon full) Anyways dansen ble ganske het der hun hadde rompen sitt opp mot men og gnikket eg ble så horny at eg bare grabbet brystene hennes og Presset meg på henne. :blush: hun forsvant fort. Haha en kompis holdt på å svime av av latter. Eg skjønner egentlig ikke korfor eg gjorde det. Var så full og eg fucket opp en sjangse fordi eg virket desperat. :(

LOL!!!!

 

Fort gjort og la seg rive med, ja ;) Hvor var dette da? Jeg tror ikke det var meg.. ;)

Lenke til kommentar
hadde ikke tatt mere en 2 rusbrus, men var litt dårlig allerede, så nådde vi ikke bussen, måtte stå ute i -1 i skjorte i en time og vente på neste, dritbra, når vi kom til sentrum så var det rett på champions ( bergen) og der var det så mye bra damer at jeg knapt kunne telle... det jeg er mest imponert over er at jeg "dansa" med et par av dem i >2sec,

men, hvordan er deres taktikker på dansegulvet?

Første gang ut på byen ? :p

 

Taktikker på dansegulvet : imponer og improviser :thumbup:

 

/VeXx = dancemaster :devil::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...