Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Porsche kaller tilbake Cayenne


Vice

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=216769

 

Desverre gjør de det ikke pga. utseende men pga. produksjonsfeil.

 

Første gangen jeg så dette misfosteret av en bil måtte jeg gni meg i øynene for å se om det faktisk satt et Porsche merke på panseret. Med litt usikker humring måtte jeg bare innse at "jo det var tilsynelatende en Porsche".

Men det eneste jeg kunne tenke var "hvorfor, hvorfor, HVORFOR, Porsche!!!??"

Får aldri det samme synet på Porsche igjen etter dette. :cry::no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor det?

den er lekker .. og Lamborghini har laget svære 4x4 er siden 70-tallet ..

hvorfor ikke?

de kommer med en sedan snart også..

 

er faktisk en av de i norge .. var til salgs i sommer ..

Jaja, Lamborghini er tross alt i utgangspunktet en traktorfabrikant så det at de produserer 4x4 sværinger er ikke noen overraskelse. Dessuten har lamborghini utrolig mange biler som er "mindre pene" i sin totalportefølje.

Cayenne er rett og slett ett hån mot sportsbil entusiaster.

At Celina Midelfart er mer interessant enn bilen(i en artikkel om bilen) sier jo litt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
korfor skulle ikke porsche for lage en suv? når lamborghini har laget en for lengst!!!

Porsche cayenne turbo er stor og er veldig rask.. toppfart på 260 tror jeg det er, og den er jo tung nemlig, så du får bra fartsopplevelse, siden du sitter høyt oppe.

Stor og rask har ofte ingenting å gjøre med sportsbiler. Bare se på de stygge svære Pickup'ene som produseres i USA. Svære beist med 400HK. :sick:

Lenke til kommentar

Syns den ser fet ut jeg, har ikke fått kjøre en men holdt å sitte på for å skjønne at det er noe av det råeste som finnes, du er passe skrullete om du mener den ikke har rå specs..så schwær bil som går så fort.....

 

Men den er liten i forhold til Dodge Ram SRT-10, det er bil det med samma motor som Viper, 8,3L v10motor...

Lenke til kommentar

Kan ikkje berre disse Porshe for å prøve noke nytt.

 

Tenk om vi skulle ha dissa alle bildesignerene for at dei prøvde noke nytt?

 

Cayenne er stilig den. Porshe er ikkje min fav bil, men det er ikkje min rett og sei at Cayenne er en dårlig og stygg bil, for det ville vere å lyge.

Lenke til kommentar
overrasker det meg at det er bilde av Celina Midelfart på den linken, og ikke selve bilen?

Celina Midelfart.. en bil.. hvem ser egentlig forskjell?

Det håper jeg var sarkastisk. Celina Midelfart er ikke noe jeg ønsker meg, det er derimot en Cayenne.

 

bfisk

Lenke til kommentar
Vice: Cayenne er ikke en sportsbil .. så hvorfor fortsetter du å sammenlikne den med de da?

Hva er det du snakker om? Så klart er Cayenne en sportsbil! Den er mere sportsbil enn RS4/6, MR2, SLK, CL, M3 og mange andre wanna-be sportsbiler der ute.

 

Porsche lager bare sportsbiler i tysk kvalitet og eleganse.

 

_

johanf - ja, jeg er Porsche-fan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...