Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette, så da la jeg det her. Men jeg lurer på om det er noen som vet om et bra program som fjerner både Spyware og Adware uten at jeg må kjøpe hele produktet. Har Adaware 6, og har kjørt det noen ganger, men hver gang blir det noen filer som ikke forsvinner. Kontiki heter den ene. Men jeg kjørte også Spyhunter, men da fant den langt flere, rundt 40. Jeg trenger altså et program som fjerner Spyware og Adware totalt. Håper virkelig det er noen som vet om et program, for dette er et problem for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... ,men har du prøvd Spybot?

SpyBot er for tida kjent for selv å legge inn spyware, så ikke bruk det...

 

Når det gjelder spyware/adware vil det alltid komme ny spyware til maskina di, så lenge du surfer rundt osv.

 

Hvis du kommer over umulige og sjeldne uhumskheter, løser nesten alltid et søk på google dette. Da vil du om mulig finne et program som er spesielt for dette ene problemet, og som fjerner registeroppføringer og sånt.

 

Bare husk at det alltid kommer tilbake!

 

(Det hjelper med en firewall, f.eks ZoneAlarm...)

Lenke til kommentar

SpyBot er for tida kjent for selv å legge inn spyware, så ikke bruk det...

 

Kan du dokumentere (med URL) denne påstanden?

Det er SpyBan som er kjent for å legge inn spyware, mens SpyBot derimot skal være spyware-fri, med mindre du kan vise til en side som påstår noe annet.

:yes:

 

Husker jeg leste på et eller annet IT-relatert sted at spybot la inn spyware, men hvor husker jeg ikke...

 

Slikt holder ikke :p

 

 

når det gjelder deg, Jesperhaugen så er dette en fin fin side :thumbs:

Linken er her.

 

Her har du en side med links til mange Spy-ware fjernere, ad-ware fjernere o.s.v

Tviler på at du finner et program som kan fjerne alt, du må nok innstalere flere.

Selv har jeg SpySweeper, ad-ware 6.0 & SpyBot. søker en gang i måneden og merker ingenting til søppel :cool:

Endret av Timur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...