Gå til innhold

AMD64 tar fordel av Windows XP SP2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om noe annet som kommer med Windows XP Service Pack 2?

Litt om det hos .microsoft-watch.com

 

SP2 will include a number of features and fixes aimed expressly at improving the security of the now-three-year-old Windows XP. With SP2, Microsoft is turning on its built-in firewall by default; including new browser and e-mail safeguards; enhancing XP's memory protection features,
Lenke til kommentar
noen som vet når sp2 (ikke beta) kommer til WinXP?

stod da nokså tydelig i artikkelen

 

____________________________________________________________________

Microsoft forventes å lansere Service Pack 2 til Windows XP i løpet av 2. kvartal i år. Foreløpig er det kun Intel Itanium 2 som kan vise til lignende sikkerhetsteknologi. Både VIA og Transmeta følger i samme fotspor. Ifølge Xbit Labs skrives det også at Nvidia på sikt skal bygge inn slik funksjonalitet i nettverkskontrollere.

____________________________________________________________________

Lenke til kommentar
Det er vel denne det Her

trodde du måtte søke beta testing på microsoft sine sider for å laste ned sp2 beta-en :roll:

*laste ned fra link snekker'n gav* :D

Annbefaler deg egentlig ikek å bruke SP2 beta'en ved mindre du har lyst å faktisk teste den. SP2 beta lager for tiden flere problemer enn den løser, i følge betatesterene. Vent heller til den er ferdig om ikke så altfor lenge..

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Det er vel denne det Her

trodde du måtte søke beta testing på microsoft sine sider for å laste ned sp2 beta-en :roll:

*laste ned fra link snekker'n gav* :D

Annbefaler deg egentlig ikek å bruke SP2 beta'en ved mindre du har lyst å faktisk teste den. SP2 beta lager for tiden flere problemer enn den løser, i følge betatesterene. Vent heller til den er ferdig om ikke så altfor lenge..

 

-Stigma

maskinen min er rimelig fucked for øyeblikket så om den blir litt mer fucked gjør ikke det noe :p

skal vente med et formatering til jeg har fått det nye kabisset mitt tenkte jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...