Gå til innhold

skal snart kjøpe en ny 19" LCD skjerm


mafiamann

Anbefalte innlegg

http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...23&GrpID=7&s=pl

 

 

driver å ser litt på denne skjermen da.. er den verdt 8000kr ? eller er det en annen til lavere pris mye bedre ? eller skal jeg vente til en nyere modell som er rett rundt hjørne ? ja, jeg veit at 8000 kr er mye penger... men så sitter jeg forran skjermen ganske lenge om dagen også da så bare det beste er bra nok for øyene mine ;) dessuten så la jeg merke til at den hadde Tco-03 godkjenning og det er jo bra.. jeg venter jo også på øyvind sin del 2 av Lcd testen.. er denne med i den da?

 

Kommer jo uansett ikke til å kjøpe denne ennå 2 uker igjen til de får den inn og mye kan skje intill da. har foreløbi' en Syncmaster 957p det er også en bra skjerm men jeg vil avansere til en bedre Lcd skjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kan undersøke i morgen om 193t og 193p bruker samme panel...

193P er oppgitt til 20ms så det ville være rart om det var samme panel. Nettopp 20ms på 19" gjør den ganske interessant for min del også men lurer fælt på hvordan den ville oppført seg i testen deres. Lurer på om jeg bare skal bestille eller vente på noen tester men akkurat nå står det veldig lite om denne rundt om på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...