Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT Quatro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skulle bestille NextGenTel Quatro Weekend for helgen, men søknaden ble avslått. Linjen min holdt visst ikke mål, eller "du vil ikke oppnå høyest mulig hastighet".

 

Hva kommer dette av? Er det fordi jeg har Cisco modem og ikke Netopia?

 

HJELP!

Cisco modemet har nok ingenting med saken å gjøre. Er sannsynligvis kobbertråden inn til deg som ikke holder mål.

Lenke til kommentar

De ga vel alle opptil 4Mbit en hel helg for en stund tilbake, men da var det ingen som kunne klage.

Det blir jo litt rart hvis man skulle klage på at gaven deres ikke var så bra som en håpet på.

Når du bestiller et produkt og betaler for det blir det en annen sak....

Endret av Bro2
Lenke til kommentar
Sannsynligvis bor du for langt fra sentralen, eller har for mye støy på linjen. Router har ingenting med dette å gjøre.

Jeg og fikk "avslag" på quattro! Jeg vred meg i fortvilelse og skjønnte ikke hvordan dette var mulig, da jeg faktisk hadde 4,8Mbits de første 3 dagene! Jeg bor ikke lenger unna en 300 meter fra sentralen heller!

 

Hva pokker tenkte jeg, og ringte NGT. Joda, avslaget stemte det, men det var ikke inn linja som ikke holte mål, det var UT linja som var for dårlig.

 

Fortvilet var jeg, siden jeg hadda invitert 6-7 venner på Dataparty og lovet en saftig 4mbits linje. (ikke at det er så VELDIG mye, men fett nok.)

 

Jeg forklarte det for fyren på kundeservice og spurte om han kunne "overkjøre" den automatiske testen og gi meg det linja var god får! Det er ikke så veldig viktig for meg og ha så meget bra utlinje. Han hadde ikke vært borti at noen hadde spurt om dette før, men han fiksa det. Han sende en mail til noen på en avdeling og vips 4096/512 linje!! Datapartyet er nå ferdig og alle er lykkelige. Spesielt når vi fant ut vi hadde nok tomflasker til og finansiere det det kostet for linjen!

 

Lenge leve NextGenTel!

 

her er foresten internettlinje statestikken for 3 dager (mangler 1 dag).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...