Gå til innhold

P900 og ScummVM


bleidd

Anbefalte innlegg

Mener jeg leste om dette tidligere, men finner det ikke igjen :(

 

Hørte om at man kunne bruke ScummVM på P900 for å spille gamle Lucasartsspill som Sam&Max osv.

Jeg har originalt Monkey Island 1&2 til Amiga og 1 til pc. Så da føler jeg at jeg kan gjøre dette lovlig.

 

Noen som har en oppskrift på hvordan dette gjøres? Er det en egen versjon av ScummVM til P900?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Genialt.. det viste jeg ikke at gikk ann..

 

Da kan jeg endelig få prøve igjen mitt orginale indiana jones fate of atlantis spill igjen til pc (dos spill)

Merk deg at det er litt småtrøbbel med enkelte spill. (Les FAQ'en)

 

3.3.2 Indiana Jones and the Fate of Atlantis (Team Path)

When you try to land the balloon at the dig site, the balloon just moves away from the site. This cannot be bypassed, although you can copy the savegame to your PC, run ScummVM Version 0.3b, land the balloon, save the game and copy it back to the phone.

 

Testet Monkey 1 & 2 i dag, funker som ei kule :green:

 

Må se om ikke jeg finner noen flere titler på Ebay ellerno :)

Lenke til kommentar
Hvor laster man ned EQuake, finner ingen download plass :dontgetit:

EQuake (not yet released)

http://dreo.org/p800/esdl/

 

Derfor? ;)

 

Men merkelig nok står det jo noe annet her:

I haven't fixed the controls yet so this is the only screens you currently can access :D But I'll try to fix it later.

http://dreo.org/p800/equake/index.html

 

Så... Ser vel ikke ut som han er helt fornøyd med resultatet, og venter litt med å slippe spillet..?

Lenke til kommentar
Mener jeg leste om dette tidligere, men finner det ikke igjen :(

 

Hørte om at man kunne bruke ScummVM på P900 for å spille gamle Lucasartsspill som Sam&Max osv.

Jeg har originalt Monkey Island 1&2 til Amiga og 1 til pc. Så da føler jeg at jeg kan gjøre dette lovlig.

 

Noen som har en oppskrift på hvordan dette gjøres? Er det en egen versjon av ScummVM til P900?

å dette funker til 6600 `????

Lenke til kommentar
Mener jeg leste om dette tidligere, men finner det ikke igjen  :(

 

Hørte om at man kunne bruke ScummVM på P900 for å spille gamle Lucasartsspill som Sam&Max osv.

Jeg har originalt Monkey Island 1&2 til Amiga og 1 til pc. Så da føler jeg at jeg kan gjøre dette lovlig.

 

Noen som har en oppskrift på hvordan dette gjøres? Er det en egen versjon av ScummVM til P900?

å dette funker til 6600 `????

Nei :(

Lenke til kommentar

Jag är inte "syk" :) Dock så fungerade quake inget vidare så jag la projektet på is och tog tag i andra projekt istället. Har inte rört koden sen ett år tillbaka eller något vet inte ens vart jag har den längre :)

 

Ser ingen större idé att ha ett spel som quake på en telefon som Px00 då att möjligheterna att styra spelaren är oerhört begränsade.

 

Dock roligt att se att folk har visat intresse :)

 

Mvh,

Andreas karlsson aka sprawl

 

(http://www.dreo.org)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...