Gå til innhold

Piksel feil på 173T


Lord_Linus

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en 173t etter at jeg hadde lest den store lcd testen. Fikk skjermen i forrige uke. Har i etter tid funnet 3 svarte dødepiksler på den, og 1 piksel som lyser grønt når skjermen er svart. 1 en av de svarte døde pikslene er ut som er to, og den andre ser ut som et komma(,) tegn, den siste ser ut som er punktum, det gjør også den grønne. Har vært i kontakt med både komplett og infocare, og begge sier at pikselfeilene mine er innen for det som "normalt" og vil derfor ikke bytte skjermen. Men jeg har begynt å lure på om jeg skal benytte meg av angrettsloven og retunere skjemen til komplett og så bestille meg en ny. Hva ville dere gjort hvis dere var i min situvasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte mail både til komplett og infocare som har servicen på samsung skjermer, her er hva jeg fikk til svar:

 

Hei

 

Det skal være ca en cm med pixel feil på samme område.

 

 

Mvh

AG

Kundesenter Komplett.no

 

og fra infocare:

 

Heisann,

 

Har sjekket opp angående pixelfeil på din skjerm, og den er innenfor spesifikasjonene og tilfredstiller derfor ikke kravene til utbytte.

 

I følge Samung, kan man ha to pixelfeil ved siden av hverandre uten at dette er noen "feil".

Med vennlig hilsen/Best Regards

 

Tony Wais

 

Kan godt være at jeg har uttrykt meg uklart for jeg syntes at begge svarene var dårlige.

Endret av Lord_Linus
Lenke til kommentar
Hva ville dere gjort hvis dere var i min situvasjon?

virker jo som du irriterer deg over det siden du spør hva du skal gjøre og ikke ga ****** fra første gang du oppdaget det ;)

 

...sier seg vel selv hva du bør gjøre da du sikkert ikke gremmer deg noe MINDRE over dette etterhvert.

Lenke til kommentar

Har en 173T selv.

 

Etter en måneds bruk er det dukket opp en skinnende rød pixel omtrent midt på skjermen. :cry:

 

Går det an å fjerne den på noen måte?

 

Jeg har kun hørt godord om Samsung og LCD, men om jeg må leve med en rød flekk midt på skjermen er ikke akkurat det noe å juble over...

 

Samsung har plutselig falt langt ned i kurs hos meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...