Gå til innhold

hjelp med oppsette


Anbefalte innlegg

Jeg hentet nettopp vannavkjølinga mi på posten :D

Men så over til det jeg lurer på:

 

Det var IKKE så bra "bruksavisnig" med edt stod liksom hvordan man festet "beina" til pumpa og alt annet som egentlig ikke var så viktig.

 

hvilken rekkefølge bør jeg plassere tinga i?

har det noe og si hvor jeg plaserer pumpa, radiator?

 

det fulgte med et relekit, men til hva da trodde det var til pumpa jeg med det er til viftene...så vidt jeg skjønte

 

og pumpa skla bare pluges rett inn i veggen..men vil den ikke gå hele tiden da..er det meninga? trodde den bare skulle gå når pcen var på...

 

hva med vann? har lest litt her før og sett på blandingsforhold er 50%desilisert vann og 50%frostveske.. eller??

hvorfor må vannet være destilisert, går det ikke bruke vanlig vann fra springen?

 

tror jeg fikk med det meste der..hehe..

 

takk for alle svar

 

lilfire.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en ting til..

på cpu blokka er det 3 tilkoblinger.

why? det fulgte også med et "y" stykke..

er er en link til blokka...står sikkert hva jeg skla gjøre der men jeg har knapt ståkarakter i engelsk. så forstode det ikke :no:

Jeg er ikke noe ekspert jeg heller, men jeg har lest at du skal koble slange med vanntrykk på niplen i midten. Så skal to like lange slanger gå fra de niplene som er på siden å møtes med "Y" stykke.

Lenke til kommentar

okey..thx..

fant ut det med rele og.

men så kom jeg over et nytt problem:

 

Den vannblokka man fester på hovedkorte(vet ikke hva den heter). hvordan i h sakl jeg få festa den fikk med 2 "skruer" men problemet er at den ikke er no skruehull der. det satt en kjøleribbe der før. denne satta fast med noen "fester"..vet ikk helt hvordan jeg sakl forklare det men, hvertfall er det ingen skruehull der..

noen som kan hjelpe meg..

 

thx for alle svar

 

lilfire

Lenke til kommentar

okey er ikke cpu men nb (er det ikke det den blokka heter a) har p4 4 og det er 4 skruer der...men jeg har bint fast nb blokka med no ståltråd, tror dere det går greit eller? den sitter hellt fast så.

les et sted at man burde kjøre systemet utafor pcen for å se om det lak i 24t er det nødvendig å teste så lenge.?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...