Gå til innhold

MSN Messenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WIN XP du må ha amin rettigheter, gå på start-kontrollpanel-brukerkontoer, og slett de du ikke vil ha, kan være du må restarte pcn for at de skal slettes ordentlig, ta evntuelt og slett mappene fra documents and settings på system disken // jeg tar ikke noen form for ansvar hvis noe går galt, eller hvis data går tapt... det funker for meg....

Lenke til kommentar

Var sikkert dårlig formulert i utgangspunktet dette her, men jeg mener ikke selve widows, bare msn messenger. Du vet, når man åpner messenger'en så får man valget om å åpne default-kontoen eller med en annen brukerkonto. Når man velger en annen bruker da, så kommer det opp en liste over de som har logget seg på før. Og det er denne listen jeg vil ha vekk! Hehe. Skal ikke være enkelt å forklare seg nei...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...