Gå til innhold

Aopen AK89 Max til socket 754


escariot

Anbefalte innlegg

Vet at endel av problemene rundt oc av a64 har vært pci-lås, og ved litt roting rundt på nettet fant jeg AK89 Max hos PSdata, med nForce150 og som Aopen påstår har agp/pci-lock:

 

AOpen provide sets of AGP/PCI frequencies for overclockers to manually overclock AGP/PCI frequency while taking care of the system stability at the same time. Your adjustment on AGP/PCI would not affect the CPU clock speed at all, because the working frequencies of AGP/PCI and CPU FSB are functioning asynchronously. The available range of AGP/PCI frequencies will be variable according to the different motherboards. With this solution given, there would be no hassle from AGP/PCI overclocking, and thus PCI frequency would no longer be the headache to overclocking anymore.[/QUOTE]

 

Ifølge vr-zone kom de til 10x232 på 1.55 vCore, og 9x252 men pga. høyeste vcore lik 1.55 sluttet leken der, men dette burde vel kunne moddes høyere...

 

Jeg kommer med mitt K8NNXP og 3200+ ikke høyere enn 10x221 stabilt.. har hatt den Primestabilt på 229 (da funket ikke 3dmark2001), men to dager etter var moroa over.. den var fullstendig ustabil, så noe som går en dag, går ikke neste (med unntak av 221 da, den holder seg).. på 230 kommer ikke maskina inn i windows engang..

 

Har søkt på forumet for å finne ut om noen har omskrevet denne tidl., men antar søketjenesten var nede, siden jeg fikk feilmelding..

 

Ellers ha en lidderlig fin dag. Og husk oppover, ikke nedover. Bortover, ikke tilbake og alltid frem, frem, frem..

 

mvh

 

Escariot

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...