Gå til innhold

Ny PC'e, nå ?


Anbefalte innlegg

Det er et par ting jeg lurer på før jeg setter i gang med planer om og kjøpe ny PC :

 

1. Jeg har en del venner, som påstår at datateknologien kommer til og fyke i været nå om ikke så altfor lenge ( snakk om 1000 mb skjerm-kort og windows som krever 4ghz )

 

2. AMD (så fall 64 eller 32) eller Intel

 

3. Regner med og bruke 15000 (-) uten tastatur og mus men inkludert skjerm.

Noen som har et forslag ?

 

På forhånd tusen hjertelig takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er et par ting jeg lurer på før jeg setter i gang med planer om og kjøpe ny PC :

 

1. Jeg har en del venner, som påstår at datateknologien kommer til og fyke i været nå om ikke så altfor lenge ( snakk om 1000 mb skjerm-kort og windows som krever 4ghz )

 

2. AMD (så fall 64 eller 32) eller Intel

 

3. Regner med og bruke 15000 (-) uten tastatur og mus men inkludert skjerm.

Noen som har et forslag ?

 

På forhånd tusen hjertelig takk.

Enten tuller du, eller så har du (beklager utrykket) mindre smart venner.

Datateknologien har flydd i været for LENGE siden.

Men det skader ikke å vente noen måneder fordi det er mye nytt som kommer snart.

Pci express kommer, Intel kommer med socket T, nye grafikkort kommer (fra ATI og nVidia) så det lureste er vel å vente 2-4 mnd til dette har kommet, og da vil nok prisene synke betraktlig på det som allerede er på markedet.

Lenke til kommentar

Men ta det i betraktning at det kommer til å ta lang tid før de nye standardene blir standard. Dvs. at det tar lang tid før alle skifter til PCI express osv.

 

Så du kan likesågodt kjøpe pc nå, men som cloud sier vil nyere produkter senke prisen på gamle.

 

Ellers foreslår jeg at du går på google.com og søker etter "hvordan å bygge/kjøpe ny pc"

Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre noe annet enn å støtte opp under Komplett sin A64 pakke her.

 

Du kan selvfølgelig kjøpe komponenter og bygge selv, men du kommer ikke mye billigere ut enn dette. Kjøpte selv en A64 3200+ nettopp, og fikk HK, minne, CPU, kabinett og skjermkort for 11.000,-

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...