Gå til innhold

IBM Aptiva Overklokking? :(


Anbefalte innlegg

Heisann. jeg har en IBM aptiva 800mhz maskin med Intel Pentium prossesor som jeg vil overklokke litt. Men jeg finner ikke på noen måte og overklokke den på. Jeg flasha nettop bios'n og se om jeg kunne få oppdatert den og finne Fbs men det finner jeg ikke.

 

Det er ikke sånn firkanta block prossesor , det er en slaks "slot" som en svæær pci greie nesten.. har ikke så veldig mye peil men er det noen som har vært borti og overklokke en slik maskin? plz svar.. :w00t::thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[OS](Windows XP Professional (5.1 - 2600) 4.0.2 build 181) [mIRC](version 6.12) [CPU](1-Intel Pentium III (Cu), 800MHz, 256KB (2% Load)) [uptime](1hr 37mins 22secs) [Record Uptime](2days 6hrs 23mins 2secs) [RAM](Usage: 92/192MB (47.92%)) [GXF](NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro) [interface](#1 (MAC Bridge Miniport - Packet Scheduler Miniport (100Mb/s) 12.52MB In, 23.28MB Out)) [Dcc-stat] Recieved:(0) Sent:(0) <M.S.Pro>

Station:© Type:(Local) Label:() Free:(2.3 GB) Used:(2.58 GB) Total:(4.88 GB)

Station:(D) Type:(Local) Label:(Download) Free:(20.09 GB) Used:(13.36 GB) Total:(33.45 GB)

[HDD] Number of Hdd's:(2) Capaticy:(38.33GB) Free:(22.39GB/58.41%) Used:(15.94GB/41.59%) <M.S.Pro>

 

Pentium 3 :p men kan sikkert kalles pentium 2 :p men men.. men noen andre seriøse forslag som har peil og vært borti det selv?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...