Gå til innhold

PCutstyr.no og VISA-handel


Anbefalte innlegg

Bestilt i går et par Corsair-minnebrikker fra PCutstyr.no og betalte med VISA-kort, men ordren står fortsatt på 'Åpen'. Jeg lurer nå på å kansellere hele greia og bestille fra noen andre, da dette etter min mening er uholdbart langsomt.

 

Det er vel slik at de ikke har belastet meg for noe enda, så spørsmålet blir da om jeg risikerer å (1) bli trukket for de to brikkene og/eller (2) bli tilsendt to sett minnebrikker om jeg nå avbryter handelen via deres web-grensesnitt.

 

Hva tror dere om denne saken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Butikken har ikke lov til å trekke penger før de har sendt varen. Gjør de dette feil, kan du sette Forbrukerrådet eller Visa Norge på saken, så vil du nok få ordnet opp ASAP.

Men var jeg deg, ville jeg ventet på skriftlig bekreftelse av at ordren er kansellert av butikken før ny bestilling annet sted finner sted. Ellers er faren tilstede for at du blir sittende med to sett brikker.

 

B.T.

Lenke til kommentar
Butikken har ikke lov til å trekke penger før de har sendt varen. Gjør de dette feil, kan du sette Forbrukerrådet eller Visa Norge på saken, så vil du nok få ordnet opp ASAP.

Men var jeg deg, ville jeg ventet på skriftlig bekreftelse av at ordren er kansellert av butikken før ny bestilling annet sted finner sted. Ellers er faren tilstede for at du blir sittende med to sett brikker.

 

B.T.

Det heter ikke VISA Norge lenger, de heter Teller AS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...