Gå til innhold

litt OT, men..


Mathis

Anbefalte innlegg

overførte penger til dell (til riktig kontonummer) - pengene ble trukket fra min konto for 8 dager siden, og jeg lurer på om noen har noen ide opp hvor lang tid dette skal ta?

 

Har snakket med dell ca hver dag, men de "kan ikke se at betalingen er kommet inn".. er jo litt kjpt når det er snakk om 16 lapper.. noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
overførte penger til dell (til riktig kontonummer) - pengene ble trukket fra min konto for 8 dager siden, og jeg lurer på om noen har noen ide opp hvor lang tid dette skal ta?

 

Har snakket med dell ca hver dag, men de "kan ikke se at betalingen er kommet inn".. er jo litt kjpt når det er snakk om 16 lapper.. noen som har opplevd lignende?

Jeg synes selv at det er litt drøyt at det har gått så lang tid, og at de ikke har registrert at pengene har kommet inn. Ring og klag. Om ting går bra med pengene til slutt kan du kanskje få med deg en oppdatering gratis pga bryderiet. ;) Om de ikke får pengene derimot må du høre med banken om en bekreftelse på hvor overføringen har gått til.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en bærbar fra Dell den 10.2; fikk mail 12.2 med krav om forskuddsbetaling til et SEB kontonummer; hva nå det er for noe. Har kommunisert pr. mail og sagt at jeg ikke tar sjansen på å betale på grunnlag av en mail; og bedt om en faktura. 15.2 fikk jeg mail om at ordren er satt i produksjon. Det skal ta 7 - 10 dager. Ordrebekreftelse skal jeg få pr post i løpet av 2 - 3 dager; men det er ikke kommet. Pr. telefon; automatisk generert svar, sies det at leveransen er forsinket. Det er forøvrig helt umulig å komme fram til kundeservice; og nå får jeg ikke svar pr. mail.

Nå vet jeg ikke om jeg gidder å gjennomføre kjøpet. Også når jeg leser i forumet om feil, og dårlig kundebehandling blir jeg betenkt. Noen som har kommentarer eller råd å gi.... :roll::roll:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...