Gå til innhold

Hardwarebutikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Anita

 

Jeg har hentet mitt nye Sony F828 der i dag (bestillt på nettbutikken - hentet selv hos Hwb i Sandefjord).

 

Fra bestilling til henting har service og imøtekommenhet vært på topp,- jeg fikk til og med en sjokolade (!) i labben som takk for handelen da jeg gikk.

Jeg har underveis ringt dem 3 ganger vedr. info om noe minnekort osv og har brukt de to telefonnummerene som står på nettsiden deres. Har ingen av gangene ventet mer enn 2 "pip" før jeg har fått svar, så jeg tror du må ha hatt uflaks.

 

Hva med å sende dem en mail og be dem ringe deg? Jeg begynte hele greia med å sende dem en mail med forespørsel om de hadde F828 inne og ble oppringt på mobiltelefonen 20 sekunder senere ... det var umulig å bestille andre steder når jeg ble møtt med slik service... Dessuten kan du selv hente på lageret til Hwb,- bor du i rimelig nærhet, betyr det spart tid og penger.

 

Kjøper du dig.kamera, så kjøper du sårbar "Hi-tech", og historiene er mange om nettbutikker "som blir borte" hvis problemene melder seg. Flere nettbutikker driver også parallellimport, dvs at hvis du handler hos dem, må kameraet ditt til utlandet for garantireparasjoner, osv. Likeledes kan du oppleve at brukerveiledninger, nettledninger, osv ikke er tilpasset norske brukere hvis du får parallellimporterte varer.

 

Har forøvrig bestillt et Sandisk minnekort som Hwb ikke kunne skaffe fra nettbutikken it24.no i Oslo.

Det ble forhåndsbetalt forrige uke, med lovnader om hurtig ekspedering,- i dag er det torsdag og jeg har fremdeles ikke mottatt noe. De er billige, men pr. idag venter jeg fremdeles på svar på mail jeg sendte i går,- og telefon har de tilsynelatende ikke ifølge nettsiden deres....

 

Det ble mye dette her... men HardWareButikken har imponert meg og jeg handler mer enn gjerne der igjen.

 

Jeg glemte å nevne at de IKKE hadde F828 på lager da jeg snakket med dem på fredag ettermiddag. Jeg sendte skriftlig bestilling alikevel kl. 1530 samme dag og fikk beskjed tirsdag morgen (en virkedag i mellom) at det var kommet og kunne hentes. BRA!

 

Hwb har som du skjønner mine anbefalinger!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Hei Photogen.

 

Ja, jeg er HELT enig med deg ang. servicen til Hwb. Sendte de en mail med spørsmål om ikke laderen fulgte med C-750, siden det ikke sto spesifisert i varebetegnelsen deres. Skrev også at det ville være synd i såfall. Hadde nemlig mest lyst til å bruke de siden de har fått så god omtale. Nevnte også at de var dyrere enn andre på 256mb minnekort.

 

Fikk lynkjapt svar tilbake om at det var en feil i varebetegnelsen, og at dette nå var rettet opp. Han ville heller ikke høre snakk om at de ikke var billigst, så han ga meg et tilbud slik at de BLE billigst.

 

Desverre hadde jeg da allerede bestilt hos MPX,og fikk ikke stoppet ordren da den var sendt til poskontoret allerede.

 

Nå er det mulig jeg returnerer kameraet likevel (hører snakk om at kameraet ikke egner seg så godt til fotografering av barn, og jeg har et knøtt i magen som snart skal massefotograferes :) ) Finner jeg et bedre kamera til ttl 5500 inkl 256mb minne og frakt så går jeg nok garantert til HWB.

 

Er rett og slett søkk imponert over en slik service!!!

 

Mvh Anita

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...