Gå til innhold

namn på Trådstarter følger sida.


Anbefalte innlegg

Dårleg topic, men fant ikkje ei god setning for det.

 

Veit eg kan virke litt lat når dere leser mine poster men er litt innteresert i at namnet på trådstarter står på sida som eg er på.

 

Dette ene og alene for å kunne følge med om han/hun er til stede når eg evt. svarer på posten. Og om det er trådstarter som har fått hjelp eller treng meir hjelp. Ser ofte at det er andre som tar over tråden med sine spørsmål. Synest det er dumt og hindrer meg ofte i å svare på posten.

 

Korleis dette skulle vore løyst og om det er muligt det veit eg ikkje.

 

Evt: -Gi nick til trådstarter ein egen farge.

-Eller at det kommer opp ein smilie i posten

-osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry feilpost. Men det eg meinte var at dersom det er fleire sider med post er det ikkje alltid lett å holde orden på det som er på foregående sider. Vil nødig svare rett(tror som regel eg har rett) til feil person fordi eg ikkje har fått med meg at det er ein til i tråden med eit lignenede problem.

 

Er det bare eg som savner å vite om trådstarter er med etter x antall innlegg i ein post?

Lenke til kommentar

QUOTE (Ulvestad @ 24/02/2004 : 21:56)
Sorry feilpost. Men det eg meinte var at dersom det er fleire sider med post er det ikkje alltid lett å holde orden på det som er på foregående sider. Vil nødig svare rett(tror som regel eg har rett) til feil person fordi eg ikkje har fått med meg at det er ein til i tråden med eit lignenede problem.

Er det bare eg som savner å vite om trådstarter er med etter x antall innlegg i ein post?

Hvis det er såpas smange sider i en tråd at du ikke greier å hsuke hvem trådstarter var, om han har fått spørsmålet sitt besvart eller eventuelt hva spørsmålet hans vr tviler jeg nok på at du trenger svare på det da sannsynligheten for at det er ordnet er stor. Men uansett kan du bare stikke til forsiden og sjekke hvem trådstarer var da :)

 

Men, det er ikke en så alt for stor ting å gjøre så kanskje det blir gjort

 

Forresten - jeg pleier SJELDENT å sitte å vente i en tråd til jeg får svar, også før jeg ble moderator. Jeg leser andre poster, nyheter og annet og kommer tilbake ved en senere anledning for å sjekke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...