Gå til innhold

skjerm som ikke forstyrres av sol


raku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du?

 

Skal du ha deg en spesiell laptop som kan ses bra i sollys regner jeg med du må oppi et tisifret beløp...Det jeg mener er at de beste laptoppene på markedet nå er like dårlige å se i solys,

dessuten er det skadelig for enhver pc å få direkte sollys. Hvorfor skal du egentlig ha det?

 

Du kan sikkert få kjøpt et eller annet å ha utenpå skjermen i solys da. Eller så ville jeg vurdert noen dyre solbriller du faktisk kan lese hva som står på skjermen i solys. men som sagt..

 

Det er skadelig for pc`n.

Lenke til kommentar
Skal du ha deg en spesiell laptop som kan ses bra i sollys regner jeg med du må oppi et tisifret beløp

Hvis noen tenker på å kjøpe seg en laptop til en milliard kroner tror jeg kanskje det er billigere å kjøpe en parasol som dekker hele landet.

:!: :lol::lol:

 

 

Det er ingen skjermer som fungere bra i sollys... og som nevnt ikkje

bra for mskina heller.

Endret av kvikks
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...