Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med BlueCom, anyone...?


Anbefalte innlegg

Er så uheldig at vi bor ett godt stykke utenfor bystrøk, så har vært bundet til modem hittil. Nå kan imidlertid BlueCom levere ADSL, :fun: siden vi ligger akkurat innenfor grensa med tanke på sentralen, ca 4.700 m. Tele2 hevder at det er 5.500 m fra sentral til oss og kan da ikke levere, men altså ikke BlueCOm.... :roll:

 

Samma det, BlueCom kan med den avstanden dogikke levere mer enn 400/128, greit nok - NOE bedre enn ett j**** 56-modem.... :p

 

Det jeg lurte på er, hvilke erfaringer har you guys med BlueCom, hastighet, kundeservice osv.....?

 

Leste nettopp tråd her om at de hadde midlertidige prob, men altså - hvordan er de å leve med i det daglige....?

 

Ikke at vi har så mye valg her...... ORKER ikke mer 56k-modem..... :yucky:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt ADSL fra Bluecom i snart et år, og jeg kan ikke si at jeg har noe å klage på egentlig. De hadde en periode på 1 uke +/- hvor nettet var veldig ustabilt til alt nord for nordland, og det var ikke akkurat det artigeste, men utenom det så har alt vært knirkefritt.

 

Har alltid fått litt mer enn det jeg betaler for (hyyysj :whistle: ),

riktignok ikke NGT tilstander, men hva kan jeg klage på?

Har det jeg betaler for og litt til. Kundeservicen er helt grei den. Har ikke hatt så mange erfaringene med dem, takk og lov, men de to gangene så har alt ordnet seg på kort tid.

 

En ting kan jeg love deg, og det er at du aldri kommer til å sitte timevis i kø, har de to gangene maks sittet i 5 min. Ringte til og med i hva jeg betegner som "rushen" (altså når folk har kommet seg hjem og kan klage/ringe.)

 

Hvis du ikke har noe annet valg så ser jeg ikke hvorfor du ikke skulle velge Bluecom. Hadde jeg selv hatt valget så hadde jeg gått for NGT, men de leverer ikke her heller :cry:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...