Gå til innhold

Noen som skal på LAN til helga?


Anbefalte innlegg

For dere som er villige til å prøve noe nytt på LAN, eller kansje bare er lei av spillene i den eksisterende samlingen kan jeg anbefale "Mobile Forces", et spill som av en eller annen grunn ble mer eller mindre helt oversett av folket da det kom ut for et par år siden. Selv om spillet begynner å bli gammelt etter hvert kan jeg fredeles anbefale det pga de heseblesende kampene spillet byr på og spennende playmodes.

 

Demo finnes her: http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=mobileforces

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal på lan til helga. Kanskje jeg skulle ta å teste det. Men hva slags spill er det? Kan det sammenlignes med unreal etc? :dontgetit:

Hvis du hadde trykket på linken og lest:

 

Mobile Forces delivers explosive vehicle combat combined with traditional FPS action.

Built on top of Epic's latest Unreal Engine technology - graphics hardware is pushed to the limit by the use of static meshes to deliver complex believable environments, and poly counts go through the roof to give you smooth rolling terrain.

 

Mobile Forces offers the complete FPS offline/online multiplayer only experience with full AI bot support. The single focus of Mobile Forces is to create a gaming experience that any fan of the multiplayer-FPS genre will be at home playing.

Lenke til kommentar

Det er et FPS spill hvor man spiller lag mot lag eller ren death match. Uten tvil så er lag mot lag det stiligste i spillet. Det er en mode hvor hvert lag har en base, og i basen er det en kjerne. Begge lagene får i oppgave å komme seg inn i fiendens base og plante en bombe i kjernen. Jeg vet ikke hvor mange timer, men mange timer er det blitt, vi har sittet med dette spillet. Det er litt så som så med grafikk og slikt, men det er helt OK på alle måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...