Gå til innhold

Sniktitt på Colin McRae Rally 04 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper bare at det går an å bruke ratt på en fornuftig måte. Det var ikke lett i CMR3.

Jeg kjørte fint med ratt i denne testversjonen. Det manglet litt FF-effekter på noen av banene, ikke minst gjaldt dette på asfalt. Dette blir garantert fikset før den ferdige versjonen kommer i butikkene. :)

Lenke til kommentar
Håper bare at det går an å bruke ratt på en fornuftig måte. Det var ikke lett i CMR3.

Jeg kjørte fint med ratt i denne testversjonen. Det manglet litt FF-effekter på noen av banene, ikke minst gjaldt dette på asfalt. Dette blir garantert fikset før den ferdige versjonen kommer i butikkene. :)

Ingenting blir garantert fikset når det gjelder codemasters...

 

Men nå er det like før demoen kan lastes ned, spent på å se om de har fått det til denne gangen. Håper det :yes:

Lenke til kommentar

Det jeg er mest spent på er om de endelig har fått fikset Multiplayeren slik at den synkroniserer skikkelig. Både i Colin 1 og 2 kunne man vinne med 2-3 sekunder over "skyggen" men allikevel måtte man se seg slått i etterkant når tidene ble synkronisert. Dette var til tider utrolig irriterende!! Når de i tillegg lurer seg unna "collision detection" osv, burde de i det minste klare å fikse dette.

 

Uansett blir colin 4 en stor opptur sammenlignet med 3'ern for oss som nesten utelukkende spiller med venner over nettet, gleder meg til å teste ut demoen :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...