Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feil med prefix ?


Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg skal nå fortelle dere om et ganske irriterende og nokså dyrt problem jeg har.

 

Siste telefonregning jeg fikk så var det et telefonnummer, 21 40 30 93, som gikk igjen HELE tiden. Og det var anrop til dette nummeret som varte i fra 2 timer og helt opp til 15 timer av gangen.

 

Jeg regnet ut at dette fremmede nummeret, som ingen av oss kjente til, hadde kostet oss 1400kr ca. bare på én måned, så jeg ringte med en gang telenor kundeservice.. Der fikk jeg nokså god hjelp av en mann som sa at det var et nummer som tilhørte Tiscali, og at jeg hadde feil med "prefixen" min. Han sa også at jeg bare skulle ringe tiscali, så skulle problemet bli fikset med en gang.

 

Jeg ringte tiscali.. Der traff jeg på ei dame som nektet for at det var et nummer som tilhørte dem, og hun sa bare at jeg måtte ringe telenor igjen. Da ble jeg rett og slett forbanna, og hadde mest lyst til å bare slenge på røret, men jeg holdt meg rolig og trakk dype magadrag, og sa høflig adjø til tiscali-damen før jeg deretter ringte telenor igjen.

 

Hos telenor ble jeg satt over tre-fire ganger før de endelig bestemte seg for å sette meg over til faktura-avdelingen. Mannen jeg snakket med der mente at det var JEG som hadde ringt opp dette nummeret, og det hverken var deres eller tiscalis skyld.

Han ba meg også om å "se litt rundt i datamaskinen min" for å se om det var noe der som kunne ringe opp dette nummeret.

 

Han mente på at det var noe hos meg som kunne ringe opp dette nummeret, men hvordan er det mulig, og hvordan stopper jeg det isåfall ?

 

Håper på hjelp fra brukerene her på forumet, for det var ingen hjelp å få hos hverken tiscali eller telenor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...