Gå til innhold

..:.:.:DVD Spiller:.:.:..


nree

Anbefalte innlegg

Hei,

Ein dag skulle jeg sette inn ein gammal DVD spiller i min maskin.

 

Pentium Ce.. 2,6 GHz

256 MB DDR-RAM

40 GB Hardisk

Geforce 4 MX420 64MB

osv....

 

Denne DVD-Spilleren er fra ein gammal maskin og dvd'n heter så mye som:

 

SONY DVD-ROM DDU220E

 

Alså, for og komme til problemet.

Når jeg hadde stappet inni dvd'n satt i kabler osv...

Skrudde jeg på maskinen, da kom de at den hadde funnet dvd spilleren

og alt gikk som jeg trudde de skulle gå.

Problemet oppstod da jeg skulle se ein DVD, jeg stappa i dvd'n og ruta kom opp

(WinXP Pro) Jeg starta W.M.Player og de kom ein del feilmeldinger ettersom jeg har noen kunskaper med data viste jeg at du måtte ha eit annet dvd prg. for og se dvd i winmp. jeg lasta ned Cliprex DVD Player (FREE) (Noe som har gått fint hos andre med dvd problemer) og starta og instalere de men når jeg nå skulle se dvd kom denne meldingen:

 

wmplayer.exe has encountered a problem and needs to

close. We are sorry for the inconvenience.

----------------------------------------------------------

If you ..................osv...

 

Hva har gått galt?

Alt har virket på ein anner maskin jeg gjorde de samme på...

Jeg har prøvdt og oppdatere drivere uten videre hell............

PLZ... :scared:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Installer programmet på ny eller prøv et annet. Det er temmelig sikkert ikke et hardwareproblem.

Har prøvd med diverse programmer + jeg har også instalert/oppdatert WinMP eit par ganger så... :w00t:

Men hvis det går ann å kopiere data fra dvd-platen så skal den ikke være defekt, men kan hende at den bare tar dvd-r og ikke +r eller at den ikke er sonefri.

Lenke til kommentar

Akkurat det samme skjedde med meg når jeg skulle bytte min slotinspiller med en med luke etter at jeg kjøpte universaldeksler til Lian Li. Tenkte at jeg bare skulle bytte spilleren min med mamma sin som stod i en annen PC. Gjorde, bootet opp og alt funket. Så tenkte jeg at jeg skulle sette meg ned og kose meg med Metallica with the San Franscisco Symphony, men neida. Satte inn DVDen, hører at spilleren begynner å arbeide. Media Player kommer opp og arbeider, så kommer feilmeldingen med "WMP has encountered a serious error etc..." Det er noe dritt - gidder ikke gjøre noe med det før neste gang jeg formaterer....

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...