Gå til innhold

Trond Kristoffersen og sykdom


Anbefalte innlegg

Må si jeg blir kraftig provosert av å se en mann som står tiltalt for såpass grove lovbrudd snike seg unna rettsaker ved å skylde på sykdom. Det er vel helt normalt at slike folk får depresjoner og angst. Det er helt riktig at han skal få det, han har sannsynligvis gjort noe veldig galt og de som har tapt alt de eier p.g.a denne "mannen" har sikkert minst like store depresjoner å hanskes med. Jeg synes rettsaken bør gå sin gang med eller uten Trond Kristoffersen's forklaring. Dersom han ikke møter i retten bør ikke dette telle i positiv retning for tiltalte, men heller det motsatte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trond Kristoffersen er tiltalt for;

 

* Grovt bedrageri mot sju banker.

* Utarbeiding og bruk av falske dokument ovenfor bankene.

* Fremlegging av uriktige eller ufullstendige opplysninger.

* Utarbeiding og fremlegging av uriktig regnskap.

 

Dette er vinningskriminalitet. Og ikke noe å være sur over.

Han får straffen sin, og det er viktig å gi en vær en rettferdig rettsak.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at to slike sluberter og svindlerer klarte å låne en milliard. Jeg ville aldri ha stolt på en halvfet seikefyr med gullkjeder, hus i London og gift med en negresse. Det er klart at mannen prøver å slippe unna rettsak, for han vil sannsynligvis bli fradømt retten til å drive forretning i mange år fremover. Da mannen har tapt alt i Norge, er det ikke usannsynlig at han etter en rettsak emigrer og kjører Thomas Øye style i utlandet.

Lenke til kommentar
Synes det er rart at to slike sluberter og svindlerer klarte å låne en milliard. Jeg ville aldri ha stolt på en halvfet seikefyr med gullkjeder, hus i London og gift med en negresse. Det er klart at mannen prøver å slippe unna rettsak, for han vil sannsynligvis bli fradømt retten til å drive forretning i mange år fremover. Da mannen har tapt alt i Norge, er det ikke usannsynlig at han etter en rettsak emigrer og kjører Thomas Øye style i utlandet.

Noe rasistisk utsagn må jeg si... dog, satser på at du ikke er dønn seriøs i uttalelsen din.

Lenke til kommentar
Synes det er rart at to slike sluberter og svindlerer klarte å låne en milliard. Jeg ville aldri ha stolt på en halvfet seikefyr med gullkjeder, hus i London og gift med en negresse. Det er klart at mannen prøver å slippe unna rettsak, for han vil sannsynligvis bli fradømt retten til å drive forretning i mange år fremover. Da mannen har tapt alt i Norge, er det ikke usannsynlig at han etter en rettsak emigrer og kjører Thomas Øye style i utlandet.
Hvor i ditt innlegg påpeker du at hun er pen?

 

Tror det var der han mente :p

Endret av lodott
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...