Gå til innhold

Nytt AGP-skjermkort


stigfjel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i alle dager er det du sier. Har selv hatt Radeon 9700 pro i lang tid på et 8x AGP hk. Det var jo det første offesielle skjermkort som ble lansert med AGP 8x.

Vet det, men da kortet ble sluppet, viste det seg at det var noen problemer med de aller første partiene. Dette ble senere ryddet opp i.

Lenke til kommentar
-Feilpostet

 

Dette hører ikke hjemme under Hjelp, jeg skal ha ny PC forumet, da du ikke skal ha ny maskin. Du spør om når det er lurt å kjøpe nytt skjermkort---->Skjermkort, skjermer! Flyttes dit!

 

Pass på neste gang at du poster riktig!

 

;)

Vet det, sorry. Så faktisk etter en knapp til å flytte topic'en, men fant ingen metode for det.

Lenke til kommentar
Vet det, sorry. Så faktisk etter en knapp til å flytte topic'en, men fant ingen metode for det.

Du kan trykke på rapporterings knappen oppe til høyre i post vinduet, så spør du der om vi kan flytte den. ;)

Den er grei. Hvis jeg skulle være så uheldig å feilposte neste gang, vet jeg hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Det er ikke så rart at du ikke fant den knappen, fordi du ikke er moderator kanskje?

Nei, skjønte det. Men det hadde vært kjekt med en funksjon som gjorde at man selv kunne flytte sin egen topic til en mer passende kategori, så moderatorer slapp den jobben.

Eller ta seg litt bedre tid før man poster ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...