Gå til innhold

Anbefalinger av headphones


Anbefalte innlegg

Hey,

 

Skal ha meg noen nye hodetelefoner;

har sett på Sennheiser's HD 580, er det noe? Skal brukes til gaming, film/musikk på PC'n. Hva tror dere? Finn gjerne noen hakket billigere også

 

 

 

(og _JA_ jeg har sett igjennom andre poster)

 

 

 

pain

 

 

¤¤¤ Topic redigert av moderator ¤¤¤

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Dagsavisen testet de hodetelefoner i avisen i dag. Og der var det et par sony's tror jeg og phillips som kom ut som best i test.. Sjekk på dagsavisen.no elns.. Og de hedsettene var bilige, ca 500 kr. Men jeg ville kjøpt noe du kunne hatt en stund jeg nå da..

Lenke til kommentar

Har du pengene ville du sent angret på at du kjøpte et par med hd 580\600 mitt abit nf7-s soundstorm lydkort driver disse helt greit :)

 

eneste som er litt kjipt med hd580 er at de er lagd av plastikk men dette vil nok ikke irritere deg før du holder hd600 i hendene og beundrer glassfiber rammen :D

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar

Bruker mine HD280Pro omtrent hver eneste dag, kjempefornøyd, bestilte fra www.headphone.com , kom på ca 900kr, koster 1200 + moms + porto i norge...

 

HD570, de er gode nok sonaroperatører i sjøforsvaret, så da burde de holde for menigmann også :)

 

HD580, de kan vell ikke bli dårligere en 570? :p

Lenke til kommentar

KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40. Jeg har de nå, A N B E F A L E S ! ! ! ... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...