Gå til innhold

Batterilevetid e700


geddi74

Anbefalte innlegg

Fikk min e700 i julepresang og er kjempefornøyd med mobilen sålangt, men synes at batterikapasiteten er noe lav. Jeg bruker ikke mobilen mye(har regning på ca.200-300 kr. i måneden), men allikavel varer ikke batteriet i mer enn 3 dager. Noen ganger kanskje inn i 4 dagen. Er interessert i å høre hvor lenge andre e700 brukere kan gå før de må lade.

 

Det jeg også har lagt merke til er at etter lading, gjerne over natten, hvis jeg tar laderen ut av mobilen og inn igjen kan den forsette å lade i 10-15 minutter. Hvis dette gjentas, etter at ladingen er sluttet igjen, fortsetter den å lade, men denne gangen i kortere tid...osv, osv. Skjer dette hos andre e700 brukere?

 

Håper på svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg også har lagt merke til er at etter lading, gjerne over natten, hvis jeg tar laderen ut av mobilen og inn igjen kan den forsette å lade i 10-15 minutter. Hvis dette gjentas, etter at ladingen er sluttet igjen, fortsetter den å lade, men denne gangen i kortere tid...osv, osv. Skjer dette hos andre e700 brukere?

Jeg tror ikke, batteriet har godt af at blive "tvangsladet" på den måde. Det er i hvert fald ikke noget jeg vil eksperimentere med på min egen telefon.

 

Iøvrigt er en batterikapacitet på 3-4 dage da helt fint - især når telefonen er forholdsvis ny. Kapaciteten bliver jo (som regel) bedre med tiden. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...