Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:thumbs: Hei datakyndige folk! :dribble:

 

Jeg trenger hjelp til å komme igang med hjemmeside, hvor får jeg tak i programmer, gratis programmer, lovlige ;) hvordan hjemmeside-editor e best? mest brukevennlig?

 

Vet dere hvor jeg finner gode-guider til dette?

 

mvh meg

Notepad er vel gratis..

 

Utenom det, er det vel en grunn til at programmer er gratis. Kjøp Macromedia Dreamweaver eller Microsoft FrontPage.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Frontpage kan som nevnt over brukes til å lage hjemmesider, Dreamweaver er å fortrekke, men Frontpage funker det og. Hvis du har Office så følger jo FP med på den., og de fleste har jo Office.

 

Lykke til ihvertfall :thumbup:

FrontPage følger bare Office Pro, den er det ikke så mange som har..

Ok, trodde jeg hadde Office Standard jeg, men da har jeg vist Pro da :D

 

 

 

:blush:

Lenke til kommentar
Frontpage kan som nevnt over brukes til å lage hjemmesider, Dreamweaver er å fortrekke, men Frontpage funker det og. Hvis du har Office så følger jo FP med på den., og de fleste har jo Office.

 

Lykke til ihvertfall :thumbup:

FrontPage følger bare Office Pro, den er det ikke så mange som har..

Ok, trodde jeg hadde Office Standard jeg, men da har jeg vist Pro da :D

 

 

 

:blush:

Jeg har original Office 2000 og Office 2003 Standard og det har aldri fulgt med.. På min Office XP Pro derimot..

 

Edit; Standard = Word, Excel, PowerPoint og Outlook.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Frontpage kan som nevnt over brukes til å lage hjemmesider, Dreamweaver er å fortrekke, men Frontpage funker det og. Hvis du har Office så følger jo FP med på den., og de fleste har jo Office.

 

Lykke til ihvertfall :thumbup:

FrontPage følger bare Office Pro, den er det ikke så mange som har..

Ok, trodde jeg hadde Office Standard jeg, men da har jeg vist Pro da :D

 

 

 

:blush:

Jeg har original Office 2000 og Office 2003 Standard og det har aldri fulgt med.. På min Office XP Pro derimot..

 

Edit; Standard = Word, Excel, PowerPoint og Outlook.

Det var ikke ironisk ment, bare jeg som surrer... ;)

Lenke til kommentar

Kan liste opp et par programmer..

  • HTML-Kit
  • FrontPage
  • DreamWeaver
  • PhotoShop

HTML-Kit er gratis, men FrontPage, DreamWeaver og PhotoShop koster litt... PhotoShop koster en del, men hvis du vil ha bra grafikk på siden din, så burde du kanskje satse på det. Som med alt annet finnes det cracks, men jeg foreslår at du kjøper det, fordi det kan være et par bugs i de crackede versjonene.

Lenke til kommentar
Joda, jeg har funnet ut at det ikke er så lurt å snakke om ulovlige ting på forumet.. ;)

Du har jo ikke advarsel en gang jo :p

Vel, det er vel bare tilfeldigheter som har avgjort..

 

Ville ha en crack til et spill for noen uker siden (som btw er originalt) der reagerte admin slik;

Jeg stenger denne tråden, men skal ikke plassere utestengelse på opphavsmannen bak tråden. Men ta dette som en svært alvorlig advarsel.

 

I tillegg har man vel en fyllepost (som jeg ikke husker noe av) på rullebladet..

 

Men setter pris på at jeg ikke har fått noen advarsler, hadde vært _BITTERT_ å bli utestengt.. ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...