Gå til innhold

Netthandelen.no - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet der...

Det kommer et dumt tillegsgebyr på 65 kroner men frakten er ganske bra..

 

Det er BOTTER som byr over deg så ingen varer skal gå billig ut, hvis du ser etter selges alle varene til ca lik pris, du får det billigere på chlas olson og servicen er dårlig, men ellers en veldig fin butikk.. :no:

De sender forresten rundt 5 mailer til deg pr DAG hvis du melder deg på nyhetsbrevet deres...

styr unna!

Endret av Lapette
Lenke til kommentar

Du får jo mye crap her som du sikkert kan få billigere andre steder, men muligheten er tilstedet for å gjøre en grei handel. Lønner seg å gjøre de kjøpene du har tenkt til på samme dag, slik at de kommer på felles faktura.

 

Har handlet en del der faktisk, nevner i fleng; støvsuger, kjøkkenmaskin, brødrister, pimp, sko, skrutrekkersett, boxere og sikkert noe mer hvis jeg tenker etter. At alt dette har vært like bra skal jeg ikke påstå!

 

Men her som ellers, du får hva du betaler for.

Endret av Dekata
Lenke til kommentar
Jeg har handlet der...

Det kommer et dumt tillegsgebyr på 65 kroner men frakten er ganske bra..

 

Det er BOTTER som byr over deg så ingen varer skal gå billig ut, hvis du ser etter selges alle varene til ca lik pris, du får det billigere på chlas olson og servicen er dårlig, men ellers en veldig fin butikk.. :no:

De sender forresten rundt 5 mailer til deg pr DAG hvis du melder deg på nyhetsbrevet deres...

styr unna!

Interessant påstand. Om du har grunn til å tro at det stemmer så bør det anmeldes da det er ulovlig. Synes det hadde vært morsomt å se dem svi for noe slikt.

Lenke til kommentar
Er det noen som har erfaringer med nettauksjonen www.netthandelen.no ?

:roll: Ser de er aktive med reklame på blant annet TV-Norge.

Men sjekk nøye hva du kjøper for hvilken pris. - Jeg har sett mange av de tingene de selger tildels mye billigere andre steder på nettet - og de "førprisene" de opererer med er helt hinsides.

Lenke til kommentar

Jeg sjekket kildekoden til en av varene jeg drev å bød på og der står det masse java, som for eksempel

 

Minsteprisoppnaad=0

Bet=1

 

eller et eller annet sånn.. jeg vet ikke om dette er botter, men hvis noen har litt peiling på java (eller var det javascript) kan dere se selv..

Mener å huske at kildekoden var blokkert også :wow:

Lenke til kommentar
Jeg har handlet der...

Det kommer et dumt tillegsgebyr på 65 kroner men frakten er ganske bra..

 

Det er BOTTER som byr over deg så ingen varer skal gå billig ut, hvis du ser etter selges alle varene til ca lik pris, du får det billigere på chlas olson og servicen er dårlig, men ellers en veldig fin butikk.. :no:

De sender forresten rundt 5 mailer til deg pr DAG hvis du melder deg på nyhetsbrevet deres...

styr unna!

Duvet selvsagt at det er straffbart å komme med slike påstander man ikke har belegg for? Jeg har handlet en del fra netthandelen, har kjøpt ting til priser man bare kan fantasere om,. Dette tror jeg ikke noe på.

Har også alltid fått varene i en fei.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt gode erfaringer derfra.

 

Har handlet derfra tre ganger:

 

1. gang tok det dem to uker å sende meg varen.

2. gang sendte de to varer, og fakturerte meg for begge to.

3. gang fant de ikke varen de skulle sende ut, og brukte tre uker på å gi meg beskjed om det.

 

Dårlig service, treg levering, overholder ikke sine egne garantier. Styr unna er mitt råd.

Lenke til kommentar

Har handlet derfra 3-4 ganger. Kjøpt bl.a. hårklipper, støvsuger, microbølgeovn, klær.

Ingen tvil om at det ikke er topp kvalitet på varene, men man får det man betaler for. Betalte 350,- for digital microovn med grill-funksjon. Helt klart det beste kjøpet!

 

Man må selvsagt passe på å kjøpe alt man trenger på en dag for å få minst mulig gebyr.

 

Hvis man studerer auksjonene litt ser man at enkelte personer får tilslag på samme vare om og om igjen. Enten er det noen som satser stort på videresalg, eller så må det være noe inside-greier. Det er liksom begrenset hvor mange ladyshaver en person har bruk for...

Lenke til kommentar
Er det noen som har erfaringer med nettauksjonen www.netthandelen.no ?

:roll: Ser de er aktive med reklame på blant annet TV-Norge.

Jeg mener de bruker UTROLIG lave "veiledende priser" eller villedende priser vil jeg si!

Et eksempel er denne :

http://www.netthandelen.no/?s=2086&g=0&expand=0,188,207

Agojama 18-volts batteridrevet skru- og boredrill med T-Grip samt ekstra batteri

Pris: 1300,-

Dette settet ble solgt (selges ?) på SmartClub for 400 Kroner.

 

Netthandelen.no er ikke noe spesielt billig, de får deg bare til å tro at du har gjort et godt kjøp. :angry:

Lenke til kommentar

kjøpte noen varer til utrolig lav pris ca 100 kr totalt men etter at gebyrer og frakt var lagt til så kom det på over 400 noe som var dyrere enn hvis jeg hadde kjøpt det i butikk. Avbestillte varene og ble dermed kicka ut av hele salgssystemet deres. Var hvisnok et fast system der.

 

Idiotisk måte å selge på da du får beskjed at du har vunnet varen til en hvis pris.

 

Sikker en grei måte å kjøpe litt dyrere (400-2000 kr) ting på men de tingene til under 200 er bortkasta da gebyrer og frakt dreper hele prisen.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte og noen småting fra Netthandelen.no, men etter og ha sett litt nøyere etter på auksjonen over litt tid så fikk jeg en sterk mistanke om at det ikke går helt rett for seg. Men har ingen bevis så dere får se litt på det selv. Men jeg har sluttet å handle der ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...