Gå til innhold

Lite forslag!


Anbefalte innlegg

Hei.

Veldig fin side dette, men det er noen ting som irriterer meg av&til.

Det er når en over iverig modurator eller administrator kommer og stenger en

post bare fordi at han ikke liker den eller at han mener at den ikke er noe og

spørre om... Sa det helt kort!

 

Takk

Xedge :thumbup::p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si meg, glemte du forslaget?

 

Du har riktignok lirt av deg noen urimelige og uriktige synspunkter om (legg merke til skrivemåten) moderatorer og administratorer, men dette er da ikke noe forslag?

Dessuten modereres det etter helt andre kriterier enn de du nevner! Les retningslinjer for forumet, så vil du forhåpentligvis få en viss ide om hva jeg mener!

Du bør helst komme med noe konstruktivt og fornuftig når du ønsker å fremsette dine synspunkter.

Men har du ikke mer å fare med enn dette, så bør du sløyfe slike tråder som den du nettopp har startet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hei.

Veldig fin side dette, men det er noen ting som irriterer meg av&til.

Det er når en over iverig modurator eller administrator kommer og stenger en

post bare fordi at han ikke liker den eller at han mener at den ikke er noe og

spørre om... Sa det helt kort!

 

Takk

Xedge :thumbup:  :p

hva var forslaget ditt?

 

En moderator skal bare passe på at rettningslinjene og sunn fornuft blir holdt. Så hvis en moderator/admin har stengt en post for å bare stenge den, så har han gjort en feil.

 

edit: arg skrue var før meg :cry:

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Jeg har sett mange poster som jeg har raportert og noen ganger så har jeg fått svar som er: De er erfarne brukere her i forumet så ser ingen grunn til og stenge det!

Jeg gjentar: Har du lyst til å begrunne hvorfor det ikke var en feilpost?

 

Og har du noe som helst bevis for disse påstandene? Hvis dette virkelig er sant ville ejg øyeblikkelig rapportert til [email protected] med navn og helst beviser på påstandene.

Lenke til kommentar

 

Skrue: Ser du noe, du eller andre, ta gjerne i bruk rapporteringsfunksjonen. Det ville hjulpet oss alle ;)

Ok. Jeg må innrømme at jeg har vært på nippet ved flere anledninger, men ser dette først og fremst som en oppgave for dere moddiser.

Men blir det for graverende, så skal jeg nok gi lyd fra meg....

Lenke til kommentar
Jeg har sett mange poster som jeg har raportert og noen ganger så har jeg fått svar som er: De er erfarne brukere her i forumet så ser ingen grunn til og stenge det!

Oppriktig talt; Jeg er litt i tvil om du er i stand til å bedømme dette på en saklig måte, utifra det generelle nivået i dine innlegg?

Du synes ikke så svært gammel? Og dermed er vel ikke alle forutsetningene på plass, foreløpig.

Lenke til kommentar
Ja men jeg postet en annen men det var null svar i den....

Derfor postet jeg der og fikk svar til en kom og stengte...

Som jeg har nevnt før fikk du svar på spørsmålet og den andre var en dobbeltpost.

 

Altså, jeg synes at du burde begynne å lese hva folk skriver til deg. Nå har jeg prøvd å hjelpe deg via MSN, jeg har svart mye til deg på forumet og folk som kritiserer ting du skriver har prøvd å hjelpe deg. Du ser rett og slett ikke ut til å ta hjelp når folk tilbyr den. Som et menneske til et annet vil jeg vennligst be deg gå gjennom og høre etter hva folk skriver til deg og prøve å ta et godt råd når du ser det. Det vil kanskje hjelpe oss begge i det lange løp. Tusen takk.

 

Og Skrue: Ja, det er vår jobb, men vi kan ikke fakke opp alt som skjer blant 15000 aktive medlemmer eller som så. Så derfor trenger vi alltid hjelp :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...