Gå til innhold

Hjelp, mitt NF7-S har trolig tatt kvelden.


Windoge

Anbefalte innlegg

Hei.

 

I går tok mitt NF7-S hovedkort kvelden. Det som skjedde da jeg slo på pcen var at det lukta svidd.

 

Nå slår pcen seg på men får bare lange pipetoner, som om rammen ikke skulle funket, har prøvd flere brikker. CPU`en ser fin ut, og jeg har fått ny PSU.

 

Jeg får vel kortet på garangti? Handlet det på komplett.no for ca 3 måneder siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det kommer pipetoner er det garantert noe svidd på hovedkortet eller noe som har tatt sin kveld:D

Nei, det er feil.

 

Det kan komme pipelyder dersom det er feil med CPU, minne osv...ikkje nødvendigvis at dei er ødelagte

Vel..

 

Minne er det ikke, og cpu ville jeg trolig sett/kunne lukte om det var det. Og har prøvd med 2 andre rambrikker og ny PSU. Fortsatt lange pipelyder :(.

 

Det er vel ikke noe man kan reparere så jeg får vel nytt?

Lenke til kommentar
^Thomas^: Må du få nytt kort før Arctic Lan da.. er ikke lenge igjen..

Prøver kritisk og få det til..

 

Må kanskje sende mail til admin på AL hvis jeg ikke får til noe :(

Kjip.. VELDIG kjipt.. Skal selge mitt NF7-S kort, men hadde det ikke vært for at jeg har solgt det så skulle du ialle fall ha fått lånt det..

 

Men jeg tror nokk visst du sender en hyggelig mail til komplett.no så sender de deg nytt kort for så at du sender det ødelagte nedover..

Håper på det beste..

 

Men visst du tar kontakt når du finner ut mere så skal jeg sjekke om han som skal ha kortet trenger det med en gang.. :)

Endret av Morpheus^
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...