Gå til innhold

kjøpe ny kabinetten


Anbefalte innlegg

hei... Jeg har Chieftec Dragon Medium sort. Og lyst på ny kabinetten og ny data-deler i min pc'en. Jeg først finne kabinett. Jeg må velge en av her hat tenkte meg

dette

dyr vel men tøff og flott utseende. Og er i Lan ofte.

selge i fexi-data.no eller andre kabinett?

hva dere syns om kabinetten (XaserV Damier Series) ?

(XaserV Damier Series) fins også Vifteplass: på top? :dontgetit:

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Thomas du kan jo modde kabinettet ditt. Skjære med stikksag og legge inn plexiglass.

Så kan du kjøpe et par neon lys og noen kule ting.

 

ja, jeg har vindu blått sidedør og viften på top 8x8cm

ja, kan prøve mer. Men kanskje kan bli stygg?

 

Til (T.F.T)

Fordi fin utseende kabinetten og bare 14kg med bag , sidedør m/vindu , viftestyr og vifte/vifte m/lys. Og dette skruene løs.

Og dette flott ja. bra har viften på top.

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar

-Feilpostet

 

Hører ikke hjemme under Hjelp, jeg skal ha ny PC! Da du ikke skal ha ny PC, men nytt kabinett. På hardware forumets hovedside har det blitt lagt ut link til forumet Kabinetter på overklokking.no! Det er der den hører hjemme! Flyttes dit! ;)

 

Pass på neste gang at du sjekker grundig rundt på forumet før du poster, så slipper du å poste feil!

 

;)

Lenke til kommentar

Eller det Lepont ? Eller andre kabinetten og kjøper med to blåe neon 30cm , Sound Control til neon , Basic Kit størm til neon , to Frontdeksler til cd-rom , en Frontdekslen til diskettstasjonen , Viftestyring , skal kjøpe viften til cpu med viften styr i ved "diskettstasjonen" el "cd-rom" som skrue høy og lav rpm kanskje dette på "cd-rom" el dette på "diskettstasjonen" pass på AMD64 3200 2.2Ghz 1mb C? og hk Abit KV8-MAX3 pass på kabinetten? :roll:

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar
Eller det Lepont ? og kjøper med to blåe neon 30cm , Sound Control til neon , Basic Kit størm til neon , to Frontdeksler til cd-rom , en Frontdekslen til diskettstasjonen , Viftestyring , skal kjøpe viften til cpu med viften styr i ved "diskettstasjonen" el "cd-rom" som skrue høy og lav rpm kanskje dette på "cd-rom" el dette på "diskettstasjonen" pass på AMD64 3200 2.2Ghz 1mb C? og hk Abit KV8-MAX3 pass på kabinetten? :roll:

den kjøleren passer desverre kunn til socket A ikke AMD64 :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...