Jump to content
Sign in to follow this  
Thomas :-)

kjøpe ny kabinetten

Recommended Posts

hei... Jeg har Chieftec Dragon Medium sort. Og lyst på ny kabinetten og ny data-deler i min pc'en. Jeg først finne kabinett. Jeg må velge en av her hat tenkte meg

dette

dyr vel men tøff og flott utseende. Og er i Lan ofte.

selge i fexi-data.no eller andre kabinett?

hva dere syns om kabinetten (XaserV Damier Series) ?

(XaserV Damier Series) fins også Vifteplass: på top? :dontgetit:

Edited by Thomas :-)

hvorfor må du velge akkurat en av de kabinettene du linka til? eller har du bestemt deg for et av de du linka til?

edit: disse

jeg syntes det var et ganske tøft kabinett selv om jeg heller ville kjøpt dette *sikle sikle*

Edited by T.F.T

Dårlig netikette å skrive om andres rettskriving.

Hva om vedkommende har dysleksi?

Så lenge man skjønner hva som skrives, så er det liten/ingen vits å "mobbe" folk.

Thomas er døv, så slutt å mas om måten han skriver på!!!

Det står i siggen hans. Se litt grundigere etter før du kommenterer sånt, chrisege.

Edited by Swag

alså ville ikke brukt så mye penger på nytt hvis du alerede har. Men! hvis du har bestemt deg(som HW brukere ofte har :) så ville jeg gått for lianlie JEG personelig synes thermaltake er harry og stygt

Thomas du kan jo modde kabinettet ditt. Skjære med stikksag og legge inn plexiglass.

Så kan du kjøpe et par neon lys og noen kule ting.

ja, jeg har vindu blått sidedør og viften på top 8x8cm

ja, kan prøve mer. Men kanskje kan bli stygg?

Til (T.F.T)

Fordi fin utseende kabinetten og bare 14kg med bag , sidedør m/vindu , viftestyr og vifte/vifte m/lys. Og dette skruene løs.

Og dette flott ja. bra har viften på top.

Ok, ok, treker tilbake alt jeg sa....!

:thumbs:

Thomas: Det er alltid en sjanse for at det kan bli stygt. Personlig lager jeg aldri modder selv, da jeg er en kløne av dimensjoner. Få noen til å hjelpe deg, så kan det bli veldig bra.

-Feilpostet

Hører ikke hjemme under Hjelp, jeg skal ha ny PC! Da du ikke skal ha ny PC, men nytt kabinett. På hardware forumets hovedside har det blitt lagt ut link til forumet Kabinetter på overklokking.no! Det er der den hører hjemme! Flyttes dit! ;)

Pass på neste gang at du sjekker grundig rundt på forumet før du poster, så slipper du å poste feil!

;)

Eller det Lepont ? Eller andre kabinetten og kjøper med to blåe neon 30cm , Sound Control til neon , Basic Kit størm til neon , to Frontdeksler til cd-rom , en Frontdekslen til diskettstasjonen , Viftestyring , skal kjøpe viften til cpu med viften styr i ved "diskettstasjonen" el "cd-rom" som skrue høy og lav rpm kanskje dette på "cd-rom" el dette på "diskettstasjonen" pass på AMD64 3200 2.2Ghz 1mb C? og hk Abit KV8-MAX3 pass på kabinetten? :roll:

Eller det Lepont ? og kjøper med to blåe neon 30cm , Sound Control til neon , Basic Kit størm til neon , to Frontdeksler til cd-rom , en Frontdekslen til diskettstasjonen , Viftestyring , skal kjøpe viften til cpu med viften styr i ved "diskettstasjonen" el "cd-rom" som skrue høy og lav rpm kanskje dette på "cd-rom" el dette på "diskettstasjonen" pass på AMD64 3200 2.2Ghz 1mb C? og hk Abit KV8-MAX3 pass på kabinetten? :roll:

den kjøleren passer desverre kunn til socket A ikke AMD64 :/

Å oki, men kor skal jeg kjøpe kjølig til AMD64? må jeg kjøpe cpu med boxed?

Zalman 7000 eller hva den heter passer til A64. Sjekk også under "cpukjølere til socket754/940" hos komplett.no. Der har de forskjellige kjølere.

Boxed kjøleren fungerer helt fint.. mine temperaturer er: 42'C cpu

temp og 34'C system. merker heller ikke særlig

forskjell hvis jeg overklokker 200mhz.. Har ikke vært høyere enn 46'C :thumbup: