Gå til innhold

KiSS PD342 Plasma TV


loggon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg en Kiss DVD spiller for en stund siden. Har etter det lært meg å ikke stole på det merket. DVD spilleren hadde problemer med enkelte DVD'er (hoppet over deler av kapitler). Da jeg tok kontakt med Kiss lovte de meg en firmware upgrade som jeg bare kunne brenne på en CD og sette inn i spilleren. Da det etter lang tid ikke hadde kommet, sendte jeg nok en forespørsel... en gang... to ganger... tre ganger. Fikk aldri noe svar. Det endte med at jeg måtte kjøpe en oppgradert chip og sette den inn selv (var lett det, men den kostet ett par-tre hundre kroner).

 

Så kuttet lyden ut... og garantien gjaldt jo ikke lenger ettersom jeg hadde åpnet spilleren for å sette inn chippen. For øvrig så inneholdt spilleren en DVD-Rom spiller, ett dekoderkort og noe strømforsyningsgreier. Hehe. Billige greier. Lyden var dårlig, og bildet enda verre. På enkelte plater var det ikke synk mellom bilde og lyd (virket bra på andre spillere) og så videre og så videre.

 

Kjøper ikke plasma fra Kiss... no way.

 

EDIT : Det eneste positive var, at når jeg kjøpte ny DVD spiller, så brukte jeg DVD-ROM spilleren fra Kiss spilleren på datamaskinen. Funket fett :laugh:

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Hørtes ikke bra ut! men jeg har en Kiss 450 den leste f.eks ikke de siste divx som den annkom med en firmw. nedlasting fra kiss en titt på div. forum som f.eks her

http://hijacker.rpc1.org/kiss/

fungerte den bedre en none ikke divx kompat. dvd spiller jeg har hatt!

 

Ser du her vil du se av historien at kiss slettes ikke slurver med firmw. oppdat.

http://www.kiss-technology.com/?p=hot_news&v=users :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...