Gå til innhold

Ideèr ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..  Ja, jeg vet, grått og kjedelig, jeg liker det.. men jeg må få noe mer ut av det..

Hvis du liker det er det ikke nødvendig å gjøre noe med det. Hvis du liker det "grått og kjedelig" bør du ikke gjøre noe med det. ..eller..du kan jo gjøre det gråere. Grå lakk?

hehe.. Tenkte mer i "Jalla" siden.. Men er ikke sikker.. Liksom, hadde vært kult og lage et hull i front der jeg brukte netting, laga et rør til UV vifta, satt inn mer kathoder.. etc etc.. VIl Gjøre meeer :D

Lenke til kommentar
bassrør og 120mm i front? som meg?  :D

... URL kjære ballemann ;P

til mitt bildet mener du? jeg sitter på et mørkt LAN nå så det blir ikke noe bildet på deg før på tirsdag, pluss at jeg bare har webcam.

 

Balle

ok, men jeg trur jeg skal flytte 80 mm UV vifta mi fram, dvs, skjærer ut 15x15cm setter i plexi, mekker en "bakgrunn" av en isboks, smeller inn en 10 CM UV lys, smeller i SOund Control, og vips, jeg er i gang, .. jo forresten, skal ha meg Tusj penn.. UV!! :D . lurer på om det blir bra.. synes deere ? :roll:

Lenke til kommentar

du kan jo legge speil i bånn av tårnet!? :yes:

Enkelt, billig og fett hvis du legger litt flid i det..

Legger du xtra katoder her og der, med speil i nærheten, får du en enkel sak som ser bra ut... Men du er avhengig av filter på alle viftene, støv i maskinen vises noe helt for j****g med speil...!! :mad:

Svarte (fargen er en smakssak, men siden lakkjobben din er svart og sølv, så...) slimlongs er fin-fine til filter..

 

Bare et par tanker...

Lenke til kommentar

Etter mi meining så er det mest fornuftige å gjere med et Aopen HQ08:

Ta ut all hardware, fylle det opp med eksplosiver, bære det til en sikker plass og sprenge det.

Eg har et sånt kabinett og det er det verste eg noken gong har kjøpt til pcen min.

Fysja meg for et skrot..

 

Men dette er sjølsagt mi personlige meining

Endret av TonyMontana
Lenke til kommentar
Etter mi meining så er det mest fornuftige å gjere med et Aopen HQ08:

Ta ut all hardware, fylle det opp med eksplosiver, bære det til en sikker plass og sprenge det.

Eg har et sånt kabinett og det er det verste eg noken gong har kjøpt til pcen min.

Fysja meg for et skrot..

 

Men dette er sjølsagt mi personlige meining

hm... .. Hører ikke den kommentaren hjemme på: Off Topic - Søppel ? .. Jeg ville ikke regnet det som en ìde heller !

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Etter mi meining så er det mest fornuftige å gjere med et Aopen HQ08:

Ta ut all hardware, fylle det opp med eksplosiver, bære det til en sikker plass og sprenge det.

Eg har et sånt kabinett og det er det verste eg noken gong har kjøpt til pcen min.

Fysja meg for et skrot..

 

Men dette er sjølsagt mi personlige meining

Ja HQ08 e shtøgt. men absolut praktisk, billig og ikke minst en modde utfordring. jeg angrer ikkje på mitt kjøp :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...