Gå til innhold

Student versjon Xp


salvi

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med en ny harddisk og Xp professional som jeg bestilte fra komplett. Da jeg tittet nærmere på xp-eska ble jeg litt forundret. Der står det: "Oppgradering for brukere av window 98"... osv. På siden av esken står det: "Dette programmet undersøker automatisk om du har programvarelisen som gjør deg berettiget til denne oppgraderingsversjonen." Jeg begynte å svette litt når jeg leste dette. :wow:

 

Jeg la ikke merke til noe info om at dette var en oppgradering da jeg bestilte produktet. Joda, jeg ser nå at det sto Upg bak produktnavnet, men det var alt. I tillegg skriver de jo: "Bestiller du OEM programvare kan dette kun kjøpes/selges sammen med ny PC. OEM Kan også kjøpes sammen med ny Hardisk, ny CPU eller nytt Hovedkort." Da kan man vel ikke regne med at kunder har lisens på et windows-produkt fra før?

 

Jeg er totalt forvirret. Hva er det egentlig jeg sitter med? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ja, jeg fant ut av det til slutt. Fikk heldigvis innstallert med hjelp av recovery CDen som hørte til Millennium-utgaven jeg hadde. Men, det var ikke helt det produktet jeg trodde, og jeg får endel ekstra styr på grunn av det. Mangler Word, Excel og diverse. Synes det var dårlig av komplett å ikke presisere dette i produktbeskrivelsen.

Lenke til kommentar
Ja ja, jeg fant ut av det til slutt. Fikk heldigvis innstallert med hjelp av recovery CDen som hørte til Millennium-utgaven jeg hadde. Men, det var ikke helt det produktet jeg trodde, og jeg får endel ekstra styr på grunn av det. Mangler Word, Excel og diverse. Synes det var dårlig av komplett å ikke presisere dette i produktbeskrivelsen.

Du kjøpte bare Win XP OS, alt det andre hører til Officepakken, så du har

fått det du har bestillt.....

Lenke til kommentar
Ja ja, jeg fant ut av det til slutt. Fikk heldigvis innstallert med hjelp av recovery CDen som hørte til Millennium-utgaven jeg hadde. Men, det var ikke helt det produktet jeg trodde, og jeg får endel ekstra styr på grunn av det. Mangler Word, Excel og diverse. Synes det var dårlig av komplett å ikke presisere dette i produktbeskrivelsen.

Du kjøpte bare Win XP OS, alt det andre hører til Officepakken, så du har

fått det du har bestillt.....

Da er det med annet en feilinformert medstudent som skal grilles. :angry:

 

Ingen totalkrise forøvrig. Får ordna office-pakken over helga. "That's what friends are for..."

Endret av salvi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...