Qwseyvnd 67 Report post Posted February 21, 2004 Hei! Trenger hjelp! Sitter fast i spillet MAx Payne 2, jo problemet er: Der en person med svær hode, jeg skulle løfte han opp i løftbilen, han skal stå oppå den...jeg klarer ikke, hvorfor? Hva må jeg gjøre? Håper svar innen 15 min Quote Share this post Link to post
lavizh 121 Report post Posted February 21, 2004 (edited) beskriv litt mer da. Er det Vinnie du sliter med ? Jeg fikk han med med en gang, husker ikke hvordan. Edited February 21, 2004 by lavizh Quote Share this post Link to post
Fordxr4x4 0 Report post Posted February 22, 2004 så vidt jeg husker er du i et varehus\garasje. du skal gå opp trappen så trykker du på trappen på heis greiene så kommer han opp Quote Share this post Link to post
Merlin 22 Report post Posted February 23, 2004 så vidt jeg husker er du i et varehus\garasje. du skal gå opp trappen så trykker du på trappen på heis greiene så kommer han opp Exactly Jeg satt fast på chapter 3 part 2 en stund Quote Share this post Link to post
Thomas :-) 0 Report post Posted March 1, 2004 Hei! Trenger hjelp! Sitter fast i spillet MAx Payne 2, jo problemet er: Der en person med svær hode, jeg skulle løfte han opp i løftbilen, han skal stå oppå den...jeg klarer ikke, hvorfor? Hva må jeg gjøre? Håper svar innen 15 min AHHH Jeg vet det det som en mann med "maksen stoor fjes" inn "atom" bomme? jeg forbi deg Quote Share this post Link to post