Gå til innhold

Logitech mx900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den er utrolig bra til spill ja. Nå er jeg IKKE veldig kresen, men jeg kan ikke merke noen forskjell fra en trådmus og denne. Kan også være fordi jeg har brukt den en liten stund da :)

 

Men hvorfor bare ikke teste ut selv og se om du synes den duger? Da spiller det vel ingen rolle hva andre mener?

Lenke til kommentar

Takker for svaret.

 

Så på nettbutikker men der var de ikke inne på den billigste og neste var på 870 eller no=+ frakt nesten det samme.

 

Så da ville jeg ha den med engang.Hater egentlig å vente to dager.Spes når det er helg :yes: .

 

Føles grei ut men er litt stor for min hånd.Sikkert bare en vanesak.

 

Shorty

Lenke til kommentar

MX900 er en av de dårligste musene jeg har hatt. Altså, det føles som om den er like nøyaktig som den første trådløse optiske til logitech. Den funker "greit" til windows bruk, men når jeg skal spille drar jeg frem mx300'en min. Hadde det ikke vært for ledningen hadde jeg definitivt brukt den hele tiden.

 

Ble utrolig skuffet over MX900'en som jeg fikk sammen med dinovo tastaturet mitt (som er helt fantastisk bra). Hadde liksom hørt at den skulle være like bra som mus med tråd, men den gang ei. Den var like dårlig som alle andre trådløse. Faktisk så var de alle første trådløse til logitech bedre (de med ball).

 

Det skal også nevnes at jeg overhode ikke er noen hardcore-gamer, eller har generelt peiling på mus. Så når selv en n00b merker så stor forskjell er det litt gale...

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Jeg må si meg meget enig Blib. Musen er alldeles fantastisk, og det eneste jeg har funnet å utsette på den er batterikapasiteten. Det var etter to ukers testing, så jeg fikk brukt den mye. Hadde det ikke vært for begrenset økonomi, hadde jeg byttet ut min eksisterende MX700.

 

Nå er det noe uvanlig å spørre om en ting er bra etter å ha kjøpt den, men men... :roll:

 

Håper du trives med valget ditt av mus. Ikke for å være kjip, men hos Digital Impuls i Oslo tar de 895kr for musen. Hvis du bor i Oslo kan du kjøpe den hos butikken deres. Elkjøp har vel prisgaranti, iallfall bytterett.

Lenke til kommentar

Kjøpte musen i all hast fordi den gamle gikk i veggen:) Så tenkte jeg å spørre om den er bra,.Hadde ikke tid til å finne den rette musen så derfor ,,,kjøp først,spør etterpå.

Planen var å levere den tilbake på mandag eller bytte til en jeg likte.

 

Skal gi den en sjanse:)

 

 

Shorty

Lenke til kommentar
Kan din være ødelagt?

Begynner nesten å lure på det samme, siden alle skryter så fælt av den...

 

Men den virker jo fint, den "hakker" bare mye mer enn MX300. Altså hvis jeg gjør sirkelbevegelser med MX300 så er jo de MYE jevnere enn MX900.

Har du noen støykilder i nærheten? Har vært borti liknendes problemer når man er i nærheten av et access point. Så lenge man hadde WLANet på, så hakket musa med jevne mellomrom - og med nettet skrudd av fungerte det perfekt. Andre støykilder kan være tv, naboen er radioamatør, mobilmast, mikrobølgeovn osv.

 

Selv har jeg MX900, og har aldri hatt noen problemer med denne. Er ingen hardcore gamer, men vil tørre å påstå at dette er en mus som utmerket fungerer til spilling. Tidligere hadde jeg en MX700, og heller ikke med den kunne jeg oppdage nevneverdige "bugs".

Lenke til kommentar
Har du noen støykilder i nærheten? Har vært borti liknendes problemer når man er i nærheten av et access point. Så lenge man hadde WLANet på, så hakket musa med jevne mellomrom - og med nettet skrudd av fungerte det perfekt. Andre støykilder kan være tv, naboen er radioamatør, mobilmast, mikrobølgeovn osv.

 

Selv har jeg MX900, og har aldri hatt noen problemer med denne. Er ingen hardcore gamer, men vil tørre å påstå at dette er en mus som utmerket fungerer til spilling. Tidligere hadde jeg en MX700, og heller ikke med den kunne jeg oppdage nevneverdige "bugs".

Nei eneste er skjermen, og litt lenger borte PC-en, men det er jo ikke mulig å flytte den bort fra det.

 

Men altså det er ingenting som tyder på at den er ødelagt. Den funker jo helt fint, den virker akkurat slik som eldre muser - altså ikke så bra som dagens.

Lenke til kommentar

Jeg har en MX700 og oppdaget en kveld det samme...at musa hang seg litt. Fant ut at det var den ene høytaleren (som står like ved siden av ladestasjonen til musa) som slo inn. Ved å flytte ladestasjonen vekk noen cm så fungerte det perfekt.

 

Jeg er iallfall veldig fornøyd med musa..både til spill og andre applikasjoner.

Lenke til kommentar

Jeg har Mx 700 og er MEGET fornøyd... jeg har hatt mx500 og merker ikke noe forskjelle mellom de to musene!

 

Mx700 har jo god overføringshastighet til å være trådløs... (ca 800 dpi) det er ca det samme som en vanlig med tråd!

 

Hvis du skal spille i verdenseliten i Cs eller MoHaa vil den nok iukke være god nok men for mennesker som spille normalt mye skytespill vil den fungere helt PERFEKT.

 

Anbefales på det sterkeste :thumbs:

Lenke til kommentar
Kan din være ødelagt?

Begynner nesten å lure på det samme, siden alle skryter så fælt av den...

 

Men den virker jo fint, den "hakker" bare mye mer enn MX300. Altså hvis jeg gjør sirkelbevegelser med MX300 så er jo de MYE jevnere enn MX900.

Hadde en venn som hadde det samme problemet ... Han instalerte nye drivere til musa og alt funka helt perfekt! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...