Gå til innhold

Den ultimate spillmaskin!


Anbefalte innlegg

Det er vell en veldig god spillmaskin: :thumbs:

 

HK: MSI K8T NEO-FIS2R

 

CPU: AMD Athlon 64 3400+

 

RAM: Corsair TWINX1024-3200LL DDR-DIMM 1024MB,men passer den RAM`en med HK?

 

SKJERMKORT: PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR

 

HD: 1 Western Digital Caviar 250GB S-ATA

Special Edition 8MB cache 7200RPM

 

Og 1 Western Digital Raptor 36,7GB S-ATA

10000RPM 8MB cache WD360GD

 

CD-ROM: LG CD-spiller 52x

 

 

P.S: Skal ikke ha skjerm og tastur/mus!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser ganske så bra ut ja:D, men kjøp heller Sapphire, enn Powercolor, koster like mye og Sapphire er bedre:D

 

Lykke TIl

Vil du slippe hvinelyd fra Raptoren, bør du gå for 74GB utgaven. Den du har valgt er visstnok ikke med sånn fluid bearing motor greie :blush: og den lager MYE mer lyd når den idler..

Endret av Pantheon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
3400+ yter nesten like mye som FX-51 med riktig ram sies det, så det er verdt det imo.

Og 3000+/3200+ yter hakket dårligere... er uansett bedre kjøp.

Merkelig utsagn det der. At 3400+ yter bedre, betyr ikke at det er et bedre kjøp. Koster verdens beste prosessor skjorta, mens de som ligger like bak, er billige, er jo de såklart et bedre kjøp.

Lenke til kommentar
3400+ yter nesten like mye som FX-51 med riktig ram sies det, så det er verdt det imo.

Og 3000+/3200+ yter hakket dårligere... er uansett bedre kjøp.

Merkelig utsagn det der. At 3400+ yter bedre, betyr ikke at det er et bedre kjøp. Koster verdens beste prosessor skjorta, mens de som ligger like bak, er billige, er jo de såklart et bedre kjøp.

Poenget mitt var at 3000+ og 3200+ er bedre kjøp enn 3400+. Det første utsagnet ditt tolket jeg dithen at du synes 3400+ var et godt kjøp, enn oppfatning jeg ikke deler (når man kan få 3000+ (og 3200+) mye billigere).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Poenget mitt var at 3000+ og 3200+ er bedre kjøp enn 3400+. Det første utsagnet ditt tolket jeg dithen at du synes 3400+ var et godt kjøp, enn oppfatning jeg ikke deler (når man kan få 3000+ (og 3200+) mye billigere).

Jeg skjønner. Deler din mening med at de er et bedre kjøp, men 3400+ er fortsatt et godt kjøp om ikke like godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...