Gå til innhold

MSI Kt3 Ultra333 D-Brackett Feilmelding?


FoxM

Anbefalte innlegg

Har altså MSI KT3 Ultra333 hk med D-Bracket. Denne har 4 led'er som kan varsle om forskjellige feilmeldinger. Prob er - har rota bort bruksanvisningen til kortet! :blush:

 

Hender ganske ofte at maskina ikke starter opp, kommer ikke gjennom POST engang - bare gir fra seg 3 lange pip og null skjermbilde. Anyway, de 4 led'ene bak viser 3 røde og en grønn oppe i venstre hjørne. Noen som har en bruksanvisning liggende som kunne ha slått opp hva denne feilmeldinga betyr...? :yes:

 

Har søkt rundt etter en bruksanvisning, blant annet på MSI-sidene, men finner ikke til mitt hk.

 

Anyone, please....? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, funker gjør det altså ikke i rundt 50% av oppstartene.... :no:

 

Problemet begynte etter at jeg instalerte ny hd i tillegg til den gamle. Samtidig brukte jeg også LiveBios fra Msi til å oppdatere både Bios og alle drivere til hk. Ca ett par uker etter det, begynte oppstartsprob.... :(

 

Mulig jeg bør prøve å flashe bios og oppdatere driverne til chipssettet på nytt....

 

Hadde håpa å slippe å bytte hk - er ikke mer enn ett par år gammelt... Hm.... 2 år er vel egentlig en pen liten evighet når vi snakker hardware...... :p

 

Thanx, anyway.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...