Gå til innhold

Problem med min HP pavilion ze4400


Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Har et delikat problem her. Kjøpte denne maskina for en stund tilbake. Når jeg slo den på første gang, viste det seg at CPUen min var på 518 Mhz (Det sitter en AMD Atlon XP-M 1,8Ghz) Etter å ha oppdaget dette gikk jeg inn til servise med den å fikk ikke noe hjelp i det hele tatt. Er det noen som har noen aning på hva det kan være som er galt??? Det skal jo ikke være sånn......................

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et delikat problem her. Kjøpte denne maskina for en stund tilbake. Når jeg slo den på første gang, viste det seg at CPUen min var på 518 Mhz (Det sitter en AMD Atlon XP-M 1,8Ghz) Etter å ha oppdaget dette gikk jeg inn til servise med den å fikk ikke noe hjelp i det hele tatt. Er det noen som har noen aning på hva det kan være som er galt??? Det skal jo ikke være sånn......................

Joda, den klokker seg ned for å spare strøm. Slik er det med mobile prosessorer, men dette kan du fjerne i windows hvis ønskelig.

 

kontrollpanel --> strømalternativer --> "velg ønsket modus, feks alltid på"

 

Du kan trolig også slå av strømsparingsfunksjoner i bios hvis ønskelig.

 

Mulig det ligger noen strømsparingsalternativer i driverene, men dette vet jeg ikke. Stømalternativer under kontrollpanel fikser "problemet".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...