Gå til innhold

Lepont SF201B


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekka Directron, de har det under et annet navn (Superflower) men det er tungvint å handle der for ikke-amerikanere, de krever forskuddsbetaling og det som verre er...

 

Takker for tipset uansett :)

 

Fant imidlertid en sjappe i Sverige som ser ut til å akseptere ordrer fra Norge, har lagt inn bestilling og håper jeg får bekreftelse på at det er sendt snart. Butikken heter www.mmshop.nu for de som måtte være interessert.

 

Edit: trykkleifer :roll:

Endret av Kharlaq
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tråden her er vel noe gammel til å bli dratt frem igjen, men her er en oppdatering dersom noen av en eller annen grunn skulle være interessert.

 

Fikk endelig bestilt en Superflower fra Nederland, de forlangte også forskuddsbetaling men har fulgt opp med den beste kundebehandlingen jeg har vært borti noen gang: Fikk nettopp en personlig mail der de lurte på om jeg hadde mottatt kabinettet ennå. Noe jeg ikke har fordi tollvesenet har hatt de sleipe fingrene sine bortpå og gjemt det unna på lageret sitt til over påske. Grunnen til dette er at posten antok at jeg ikke ville la dem ordne fortolling, men glemte å si fra til meg...

 

Uansett, nok klaging på posten og tollvesenet nå (grrrr) og over til "tekniske" data:

 

Prisen med frakt kom på 1344,16 kr, noe som er 84 øre mindre enn hva det kosta her i landet uten frakt. Selvfølgelig kommer momsen på toppen av dette så totalprisen blir noe høyere, men jeg synes fortsatt det var ganske rimelig med tanke på at det sendes fra Nederland.

 

Stanet er plassen jeg kjøpte kabinettet og de kan varmt anbefales hvis noen (som meg) absolutt må ha ett Superflower/Lepont kabinett som Microplex ikke har.

 

Forresten, mmshop.nu som er nevnt lenger opp viste seg å ikke sende utenlands, så de sletta ordren min og la tydeligvis mail-adressen min i spamlista si for der har jeg ikke fått ett eneste svar siden. Imponerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...