Gå til innhold

Problemmer med amd 64 ?


mogul

Anbefalte innlegg

Har kjøp en amd 64 3200 , når jeg har kjørt en stund og skal starte et program

eller starte en cd så slår pc seg av og restarter. Kan detdkomme av at jeg har forsvakt power eller er det minne mitt som ikke er bra nok. Jeg har 1024 twinmos

400. Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan hovedkort har du? bare lurte fordi hvis du har MSI hk og twinmos ram... det går ikkje bra har eg hørt, MSI støtter ikkje Twinmos ram. litt kjipt... og broren min har athlon 64 3000+ og twinmos twister pc 4000 1024mb og han begynte og få artifacts og blåskjermer, han sente den inn der han kjøpte den og så fikk han geil minne igjen. tror ikkje athlon 64 liker twinmos...

Endret av MuD
Lenke til kommentar
hvilket hovedkort ?

vet at det er et hovedkort som har problemer med twinmos.

Har MSI K8T NEO.

da er det kansje ikkje så rart... prøv med ein anna ram hvis du har det liggandes.

og send ein mail/ring til dei du kjøpte rammen hos og bytt til enten Geil eller Corsair... da skal du se att det blir forbedringer :thumbup:

 

BTW: 340w holder lenge... hvis du ikkje har qtec psu så :laugh:

Endret av MuD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

som MuD sier, skaff nytt minne, det vil løse problemene dine :)

send en hyggelig mail til de du har kjøpt utstyret hos så forklarer du dem problemet, gjerne tips dem om at de burde legge ut en notis på oversiktslisten til hvert eneste msi hk til a64 hvor de forteller at twinmos og msi er en dårlig kombinasjon.

Lenke til kommentar
hvilket hovedkort ?

vet at det er et hovedkort som har problemer med twinmos.

Har MSI K8T NEO.

da er det kansje ikkje så rart... prøv med ein anna ram hvis du har det liggandes.

og send ein mail/ring til dei du kjøpte rammen hos og bytt til enten Geil eller Corsair... da skal du se att det blir forbedringer :thumbup:

 

BTW: 340w holder lenge... hvis du ikkje har qtec psu så :laugh:

Du trur ikke det at jeg har 4 hardisker , 2 sata å 2 ide gjør sitt til at poweret blir for svakt ?

Lenke til kommentar
hvilket hovedkort ?

vet at det er et hovedkort som har problemer med twinmos.

Har MSI K8T NEO.

da er det kansje ikkje så rart... prøv med ein anna ram hvis du har det liggandes.

og send ein mail/ring til dei du kjøpte rammen hos og bytt til enten Geil eller Corsair... da skal du se att det blir forbedringer :thumbup:

 

BTW: 340w holder lenge... hvis du ikkje har qtec psu så :laugh:

Du trur ikke det at jeg har 4 hardisker , 2 sata å 2 ide gjør sitt til at poweret blir for svakt ?

hvordan skjermkort har du? men eg er i stor tvil på att PSU kan foråsake sånne problemer... :wow:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det har vært ramset opp flere msi+twinmos problemer her på hw.no tidligere så jeg vil tippe at det er det som er feil.

eventuelt kan du jo nappe ut de minst nødvendige diskene for så å teste, på den måten kan du jo utelukke om det er for svak psu

Lenke til kommentar
hvilket hovedkort ?

vet at det er et hovedkort som har problemer med twinmos.

Har MSI K8T NEO.

da er det kansje ikkje så rart... prøv med ein anna ram hvis du har det liggandes.

og send ein mail/ring til dei du kjøpte rammen hos og bytt til enten Geil eller Corsair... da skal du se att det blir forbedringer :thumbup:

 

BTW: 340w holder lenge... hvis du ikkje har qtec psu så :laugh:

Du trur ikke det at jeg har 4 hardisker , 2 sata å 2 ide gjør sitt til at poweret blir for svakt ?

hvordan skjermkort har du? men eg er i stor tvil på att PSU kan foråsake sånne problemer... :wow:

Har et Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256M DDR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...