Gå til innhold

Problemer med mottak av SMS på SE T610


Anbefalte innlegg

Er den lykkelige eier av en SE T610, men av og til når jeg mottar sms så står det "deler av melding mangler". Er det ikke mulig å motta meldinger over 160 tegn dersom det ikke er fra en Sony Ericsson.

 

Telefonen lagrer og automatisk alle sendte sms. Er dette mulig å slå av?

 

##Topic endret av moderator - helst la oss slippe å gjøre slikt mer ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med "deler av melding mangler" får jeg også noen ganger. Men som regel ordner det seg ved å gå helt ut til "skrivebordet" for så å gå inn i innboks igjen. I andre tilfeller får jeg siste del noen min senere. Har aldri opplevd at siste del av meldingen bare har "forsvunnet" nei. Er det slik at den siste delen aldri kommer når det står sånn til deg? Det var litt merkelig..

Lenke til kommentar
Har aldri opplevd det, men kan komme med noen forslag.

Du har "Long Messages" på "on"? Skjer det med flere sendere? Skjer ikke bare fra en spesiell sender altså?

 

Du kan nok ikke slå av "Sent" nei

 

Long messages er påslått ja. Og det skjer med flere forskjellige sendere.

 

 

@ mack_

I går kom resten av en "deler av melding mangler" et par timer etter at første delen kom. Fikk også et par andre slike meldinger for et par dager siden, men der venter jeg fremdeles på resten.

Har ikke prøvd å gå helt ut til skrivebordet også tilbake til innboksen, så jeg skal se om dette fikser problemet.

Endret av sheherezade
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...