Gå til innhold

Logitech MX300 - Intelli 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har både MX300, MX500 og en Microsoft 4.0 mus. Etter min mening er Logitech mye bedre. MX300 og MX500 er identiske i optisk ytelse men 500 ligger litt bedre i hånden. Alle musene er gode men var jeg deg ville jeg ventet og kjøpt meg en MX510 når den kommer sammen med en Ratpadz musmatte. Det er en uslåelig kombinasjon synes jeg.

 

EDIT: Men på den annen side. MX300 er en god mus, om du ikke har noe du er skikkelig misfornøyd med ville jeg kjøpt en skikkelig musmatte om du ikke har det.

Endret av Øyst
Lenke til kommentar

mx300 er vanskelig å fa fatt på atm ettersom den er ute av produksjon.. veldig synd ettersom dette er en kongebra gaming mus :)

 

hvis du får tak i mx300 ville jeg brukt den på en func.. (vet om et sted de fortsatt selger mx300 pm meg hvis du vil vite hvor)

 

intellimouse 4.0 er grusomt dårlig syntes når jeg.. likte den ikke for 5øre

 

mvh intellimouse 3.0 bruker

Lenke til kommentar
mx300 er vanskelig å fa fatt på atm ettersom den er ute av produksjon.. veldig synd ettersom dette er en kongebra gaming mus :)

 

hvis du får tak i mx300 ville jeg brukt den på en func.. (vet om et sted de fortsatt selger mx300 pm meg hvis du vil vite hvor)

 

intellimouse 4.0 er grusomt dårlig syntes når jeg.. likte den ikke for 5øre

 

mvh intellimouse 3.0 bruker

hva i ****** snakker du om ?

mx300 er da ikke vanskeli å få tak i !!!!!!

Lenke til kommentar
MS Muser har mindre presisjon en MX musene fra logitech, vi snakker om 400dpi på MS og 800 på MX.

 

Logitech er hakket bedre.

 

Simon

Du kan ikke si det,fordi visst bare dpi hadde noe og si så ville Razor Boomslang vært desidert best,så å komme med noe så latterlig som det der viser bare at du ikke vet helt hva du prater om.

 

Jeg har både MX500 og MS Intelli 3.0...jeg liker MS musa best pga knappene.og ligger en smule bedre i hånden.

 

MS 4 kan jo ikke være noe dårligere akkurat,så jeg ville kansje testa ut MS4 ilag med en god musmatte, Func eller Icemat

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...