Gå til innhold

Hvor skal jeg modde?


langmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er av den oppfatning av at man likegodt kan gjøre det selv. Da jeg tok min så hadde jeg minimale lodde erfaringer, men jeg satte meg litt inn i hvordan det skulle gjøres og det gikk helt fint. Og det kosta meg bare 300 kr for chippen. Hvis du skal få noen andre til å gjøre det blir det fort dobbelt så dyrt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
dette strider vel "litt" med retningslinjene ;)

Nei, diskusjon rundt modifisering av Xbox er fullstendig lovlig og også tillatt på forumet :)

 

Btw - for ALL info rundt Xbox går du til www.xbox-scene.org (Eller .com? ;))

så er det plutselig blitt lov til å linke til sider som driver med xbox modifisering og hvor man kan få hjelp til det ?

husker nå sanktens at jeg fikk advarsel for å ha gjort det for en liten stund siden.

menmen

Lenke til kommentar

Nå vil jeg ikke dra dette mer off topic, men jeg kan si det en gang for alle, for informasjon. Har du mer å si på emnet ber jeg deg ta det i PM.

 

Du ble nemlig advart da slike diskusjoner ikke var tillatt. Men ca rundt nyttårstider kom det nye retningslinjer hvor slikt var lovlig og det er åpenbart dette du ikke har fått med deg :)

 

Så nå er det altså lov med slikt. Nyt det mens du kan - selv om jeg ikke har noen grunn til å tro at det går vekk igjen. Det er iallefall fullt lovlig å modifisere ting man har kjøpt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...