Gå til innhold

Hvilket bluetooth headset?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på jakt etter et bluetooth headset, og ser at det er mange (og ikke minst delte) meninger rundt dette emnet på nettet. I Blåtanntesten her på amobil vant jo Sony Ericson HBH-35, men har lest blandede anmeldelser andre steder.

 

Kandidatene er mange, og prisene relativt høye, men jeg har i hvert fall vurdert følgende alternativer (til min Siemens S55):

* Logitech Mobile Bluetooth Headset

* Netxlink Bluespoon Chameleon

* Sony Ericson HBH-35

 

Akkurat heller jeg litt i retning av Logitechen, pga. lang batterilevetid, lav(est) pris og gode tester.

 

Er det noen som har formening om hva som er "best"? Eller er de så jevngode/-dårlige at man plukker det billigste og er glad til?

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og takk for linken. :thumbup:

Har lest den testen, men som du ser av de tre alternativene ovenfor er bare SE HBH-35 testet der, mens Chameleon og Logitech ikke er nevnt. Chameleon er vel testet separat og "tapte" mot HBH-35... Så litt vet jeg jo.

 

Men Logitechen har en taletid på 7 timer og standbytid på 210, og koster mindre enn HBH-35... så setter pris på om noen har noen erfaringer/meninger å dele rundt dette. :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har SE HBH-35 og er veldig fornøyd med den,sitter bra på øret,veldig god lyd,jeg anbefaler den,selv om det er hindring mellom mob og BT (HBH-35)så er lyden god og tydelig,ingen skurring,når det gjelder Nextlink så har lest om at noen har litt problemmer med å få koblet den til mob.

 

Jeg har forresten en N 6600

Lenke til kommentar
Det logitec headsettet har jeg testet og det er stort og klumpete og kan ikke måle seg med HBH 35.

 

Retro.....

Takk for info, retro!

 

Når du sier at det ikke kan måle seg med HBH-35, tenker du da rent fysisk (altså å ha på, størrelse, osv.), eller mener du også rent teknisk (at bluetooth-sambandet er dårligere, osv.)?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...